رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

کلهر: پرسپولیس بهترین‌های لیگ را جذب کرده/ کارنامه گل‌محمدی قابل دفاع است

1:30 - 03 تير 1401
کد خبر: ۴۳۲۶۵۵۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برخی از بازیکنان با ماندن در پرسپولیس می توانستند بیشتر و بهتر از فصل قبل به این تیم کمک کنند.

محمود کلهر در گفت‌وگو با میزان، درباره شرایط تیم فوتبال پرسپولیس بعد از جذب بازیکنان جدید، اظهار داشت: نفراتی که کادر فنی مدنظر داشت را در اختیار گرفته است و شرایط برای حضور در بیست و دومین دوره لیگ برتر بسیار عالی است. تا اینجای فصل نقل و انتقالات بازیکنانی که جذب شدند، جز بهترین‌های لیگ برتر هستند. با این حال به شخصه اعتقاد دارم که برخی از بازیکنان که از پرسپولیس جدا شدند، با ماندن در این تیم می‌توانستند بیشتر و بهتر از فصل قبل به پرسپولیس کمک کنند و به طور حتم باشگاه باید آنها را حفظ می‌کرد.

وی افزود: احسان پهلوان بازیکن فوق العاده‌ای است که در فصل‌های گذشته عملکرد چشم‌گیری داشت و جز بهترین‌ها و تاثیرگذارترین‌های پرسپولیس بود. تیم فوتبال پرسپولیس در تمام نقاط زمین دارای گزینه‌های خوبی است و نفراتی که جذب شدند جایگزین‌های مناسبی برای بازیکنان سال قبل هستند.

*رضاییان باید از حواشی دوری می‌کرد

کلهر در خصوص جدایی رامین رضاییان از پرسپولیس گفت: برخلاف نظر دوستان و پیشکسوتان اعتقاد دارم که رضاییان می‌توانست در پرسپولیس جایگاه بهتری داشته باشد. او فقط باید از حاشیه دوری می‌کرد تا از لحاظ فنی جایگاه خودش را داشته باشد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در مورد جذب یک مهاجم خوب دیگر برای فصل آینده، عنوان کرد: پرسپولیس در خط حمله بازیکنان خوبی دارد و امیدوارم یک مهاجم شش دانگ در نوک حمله جذب شود تا سال آینده آن تیم شاداب و سرحال را بار دیگر شاهد باشیم و به دور از حواشی قهرمان شود.

کارشناس فوتبال در مورد اینکه برخی از پیشکسوتان از عملکرد یحیی گل‌محمدی انتقاد می‌کنند، تصریح کرد: تا اینجا کار گل‌محمدی خیلی خوب کار کرده و عالی نتیجه گرفته است. این همه انتقاد با توجه به نتایج و کارنامه‌ای که گل‌محمدی به جا گذاشته، منصفانه نیست. گل‌محمدی پرسپولیس را 2 دوره قهرمان لیگ برتر و یک بار نایب قهرمان آسیا کرده است و کارنامه قابل دفاعی دارد. شاید اگر مربیان خارجی نتایج بدی می‌گرفتند انتقاد از آنها کمتر می‌شد. امیدوارم این دیدگاه نسبت به مربیان ایرانی هم تغییر کند و از مربی‌های ایرانی هم حمایت خوبی صورت گیرد.

*انتشار مبلغ قرارداد گل‌محمدی باید واقعی باشد

وی درباره حواشی ایجاد شده درباره افشای رقم قرارداد باشگاه پرسپولیس با گل‌محمدی تاکید کرد: پیشکسوتان درباره قرارداد گل‌محمدی صحبت می‌کنند، تمام آنها قابل احترام هستند و نظرات‌شان می‌تواند اثرگذار باشد. به نظرم این مشکل مدیریتی است و اینکه چه مبلغی را به یک مربی بدهند از سوی مدیر عامل باشگاه انجام می‌شود. اگر اعتقادی به مربی ندارند می‌توانستند اول فصل با آن مربی قرارداد نبندند. مربی پیشنهاد خودش را می‌دهد و این باشگاه است که تمایل دارد با مربی مورد نظرش قرارداد منعقد کند.

کلهر در پایان خاطرنشان کرد: انتشار مبلغ قرارداد گل‌محمدی از سوی رسانه‌ها باید واقعی باشد. اگر تمامی مسائل فوتبال ایران شفاف‌ باشد، می‌تواند به دور از حواشی، رشد و پیشرفت قابل توجهی داشته باشد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *