رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور از پروژه در حال ساخت پزشکی قانونی کرج و مرکز گروه دارویی سیناژن بازدید کرد

13:31 - 04 تير 1401
کد خبر: ۴۳۲۹۵۱۱
رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور از پروژه در حال ساخت پزشکی قانونی کرج و مرکز گروه دارویی سیناژن بازدید کرد.

خبرگزاری میزان - عباس مسجدی ، صبح امروز شنبه چهارم تیرماه از پروژه در حال ساخت پزشکی قانونی کرج بازدید کرد.

در این بازدید شمسیانی مشاور عالی، حاج‌منوچهری معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی، نائیجی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل و زارع رئیس گروه فنی و مهندسی سازمان، حضور داشتند‌.

مسجدی در این بازدید در جریان مراحل ساخت، میزان پیشرفت پروژه، زمان افتتاح و بهره برداری کامل از مجموعه قرار گرفت.

پروژه پزشکی قانونی کرج در زمینی به مساحت پنج هزارو زیربنای سه هزار متر مربع احداث شده و شامل بخش‌های سالن تشریح، آزمایشگاه و معاینات است.

این پروژه ملی با پیشرفت 96 درصدی مراحل ساخت به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

گفتنی است با تکمیل مراحل ساخت و افتتاح این پروژه خدمات پزشکی قانونی در ساختمانی استاندارد و فضای فیزیکی مناسب به مراجعان ارائه می‌شود.

در ادامه برنامه‌های امروز، رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور و هیات همراهش درمرکز پزشکی قانونی شهرستان ملارد حضور یافتند و ضمن دیدار با پرسنل این مرکز از روند خدمت رسانی و پاسخدهی به ارباب رجوع مطلع شدند.

همچنین در ادامه بازدید های امروز رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور از فعالیت‌های شرکت دارویی سیناژن بازدید و بیان کرد: با فعالیت‌های شرکت دارویی سیناژن و تولیدات این شرکت در حوزه محصولات دانش بنیان، صرفه جویی ارزی قابل توجهی برای کشور حاصل شده است.

وی با تأکید بر اینکه حمایت از تولیدکنندگان از سیاست‌های قطعی نظام و قوه قضاییه است، گفت: با تداوم این حمایت‌ها و تلاش تمامی متخصصان فعال در عرصه‌های علمی، تولیدات دانش بنیان بیش از پیش در کشور رشد و توسعه یابد و مردم و کشور از مواهب و برکات آن بهره مند شوند.

در ادامه این جلسه، هاله حامدی فر مدیرعامل سیناژن نیز ضمن تشکر از رویکرد قوه قضاییه در حمایت از تولید و شرکت‌های مولد، به بیان برخی مشکلات در زمینه مسائل مبتلا به تولیدکنندگان پرداخت.

گفتنی است مسجدی و هیئت همراه در این دیدار از مراحل مختلف ساخت محصولات دارویی در مجموعه سیناژن بازدید کردند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *