رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

عربشاهی: بازیکنی که ۲۰۰ میلیون می‌گرفته درخواست ۳۰ میلیاردی دارد/ احتمالاً وزیر ورزش با پیشکسوتان پرسپولیس خصومت دارد

9:45 - 10 تير 1401
کد خبر: ۴۳۳۶۱۰۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: احتمالاً وزیر ورزش و جوانان خصومتی با پیشکسوتان دارد که تمایلی به استفاده از ما در باشگاه ندارد.

ضیا عربشاهی در گفت‌وگو با میزان، درباره درخواست‌های نجومی بازیکنان برای پیوستن به تیم‌های لیگ برتری اظهار داشت: واقعاً تاسف می‌خورم از اینکه چرا باید در لیگ ما چنین اتفاقاتی بیفتد و قیمت بازیکنان 50 برابر شود. بازیکنی که تا 2 سال پیش مبلغی در حدود 200 میلیون تومان می‌گرفت، اکنون با همت دوستان ایجنت‌ این همه پول بادآورده را طلب می‌کند و درخواست ۳۰ میلیاردی دارد. برای مثال بازیکنی مانند سعید صادقی که 28 سال سن دارد، باید از خود او پرسید در تیم‌هایی که بوده سالیانه چقدر دریافتی داشته است؟

وی افزود: آقایانی که در مدیریت باشگاه‌ها فعالیت می‌کنید، باید بدانید که این طور خرج کردن به ضرر فوتبال ایران است. به واسطه اینکه این آقایان که اکنون ادعای ایجنتی دارند جز ضربه زدن به ریشه فوتبال و منافع خودشان هدف دیگری ندارند و دلشان به حال فوتبال نمی‌سوزد. متأسفانه کاری کردند که خیلی راحت با بازیکن نشست می‌گذارند و وعده وعیدهایی که به آن‌ها می‌دهند باعث 50 برابر شدن مبلغ قرارداد آن‌ها می‌شود.

پیشکسوت فوتبال ایران تصریح کرد: وزیر ورزش چرا باید بازیکنان بزرگی که سالیان سال در تیم ملی و باشگاه پرسپولیس بودند و این تیم را سرپا نگه داشتند به قهرمانی رساندند برای هیات مدیره این باشگاه انتخاب نکند؟ همه می‌دانند پرسپولیس حدود 45 میلیون هوادار دارد و حرف اول را در آسیا می‌زند، اما چرا نباید در هیات مدیره حداقل 2 نماینده از پیشکسوتان حضور نداشته باشند. حضور آن‌ها هم می‌تواند یک برند برای پرسپولیس باشد و هم در کارهای اقتصادی برای این باشگاه منشأ خیر و برکت باشند.

عربشاهی در مورد اینکه افرادی باید در پست هیأت مدیره حضور داشته باشند که برای پرسپولیس پول بیاوردند، عنوان کرد: متأسفانه اکنون آدم‌هایی در این پست گماشته شده که از نظر اقتصادی صفر هستند و از همه بدتر هم اینکه کسی روی آن‌ها شناخت ندارد. متأسفانه وزیر چند نفر از بازیکنانی که حتی یک فصل در پرسپولیس بازی نکردند و ادعای پرسپولیسی‌ بودن دارند و از همین طریق از برند پرسپولیس و آکادمی این باشگاه سوء استفاده می‌کنند را به کار گرفته است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از رضا درویش مدیر عامل باشگاه پرسپولیس به عنوان یک دوست 40 ساله نه به عنوان پیشکسوت تقاضا دارم بیشتر برای بازیکنان گذشته این تیم اهمیت قائل شود و نگذارد بین آن‌ها تفرقه بیفتد. برخی اشخاص به اندازه یک فصل هم در پرسپولیس نبودند، اما از راه‌های مختلف به هدف خودشان می‌رسند. احتمالاً وزیر ورزش و جوانان خصومتی با پیشکسوتان دارد که تمایلی به استفاده از ما در باشگاه ندارد. حتماً کسی به شما گوشزد می‌کند که از این آقایان در بدنه مدیریتی باشگاه استفاده نکنید؟ بهتر است تمام تصمیمات را خودتان بگیرید و نگذارید دیگران برای شما تصمیم‌گیرنده باشند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *