عزیزیان: مربی خارجی، امکانات خوب هم می‌خواهد/ تیم ملی زمان را از دست داد

0:47 - 09 تير 1401
کد خبر: ۴۳۳۸۸۰۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر امکانات و تجهیزات در اختیار مربی و بازیکنان بگذارند هم نتیجه ایده‌آلی به دست خواهد آمد.

سعید عزیزیان در گفت‌وگو با میزان، درباره عملکرد تیم فوتبال پرسپولیس در‌ فصل نقل‌وانتقالات اظهار داشت: پرسپولیس امسال نسبت به سال گذشته یارگیری خوبی انجام داد و در تمامی خطوط؛ دروازه‌بان، مدافع و هافبک بازیکنان خوبی را جذب کرده است. گل‌محمدی نقاط ضعف تیمش را به خوبی پوشش داد و در پستی که بازیکن نیاز داشت را به خدمت گرفت.

مربی دروازه‌بان‌های سابق پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا بستن تیمی قدرتمند تضمین کننده قهرمانی است، عنوان کرد: به هیچ وجه حضور ستاره‌های و جمع کردن برترین‌ها در یک تیم تضمین کننده قهرمانی نخواهد بود چون باید ببینیم در کنار هم قرار گرفتن بازیکنان در یک تیم چه تأثیراتی خواهد گذاشت. از طرفی فعلاً که بازی انجام نشده، چیزی مشخص نیست. این فصل به غیر از پرسپولیس، استقلال، سپاهان، فولاد و گل‌گهر هم حریفان سرسختی برای گرفتن جام قهرمانی هستند.

*پرسپولیس جای تجربه اندوزی نیست

وی در خصوص حضور مربیان خارجی در لیگ برتر فوتبال ایران تاکید کرد: قطعاً مربیانی که در فوتبال اروپا و جهان رزومه و کارنامه خوبی دارند و سطح فنی بالایی دارند، دانش و علم روز دنیا را در اختیار بازیکنان و حتی مربیان خواهد گذاشت، در فوتبال ایران هم تأثیر خودش را دارد. اما اگر امکانات و تجهیزات در اختیار مربی و بازیکنان بگذارند هم نتیجه ایده‌آلی به دست خواهد آمد.

عزیزیان در مورد حضور مربی دروازه‌بان‌های خارجی در پرسپولیس گفت: ان‌شاءالله این مربی هم با دروازه‌بان‌ها کار کند و تأثیر مثبتی رو عملکرد آنها داشته باشد تا با حفاظت از دروازه پرسپولیس قهرمانی لیگ و جام حذفی شود.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره کیفیت دروازه‌بان‌های این تیم، تصریح کرد: علیرضا بیرانوند گلر ملی است، لژیونر هم بوده و او برای پرسپولیس یک نعمت است. احمد گوهری دروازه‌بان‌ خوبی است، با توجه اینکه پرسپولیس جای تجربه اندوزی نیست، اما او نیز با بازی‌های بیشتر می‌تواند در کنار بیرانوند دروازه پرسپولیس را بیمه کنند.

*نقاط ضعف‌مان باید در بازی‌های تدارکاتی برطرف شود

عزیزیان در خصوص وضعیت تیم ملی فوتبال قبل از شرکت در جام جهانی گفت: تیم ملی فوتبال ایران اولین تیم صعود کننده از آسیا به جام جهانی قطر بود و از همان زمان باید برنامه‌ریزی را آغاز می‌کرد. از آن روز باید به فکر برگزاری اردوهای تیم ملی می‌بودند و بعد از مشخص شدن گروه‌مان قراردادهای بازی‌های تدارکاتی را منعقد می‌کردند، اما این اتفاق نیفتاد و زمان را از دست دادیم. مسئولان فدراسیون فوتبال باید برای کسب نتیجه خوب در جام جهانی وقت بگذارند و هزینه کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نقاط ضعف‌مان باید در بازی‌های تدارکاتی برطرف شود تا بازی‌های آبرومندانه را مقابل سه تیم قدرتمند انگلیس، آمریکا و ولز داشته باشیم، چون این تیم برای ۴۰ و ۵۰ نفر فدراسیونی‌ها، کادر فنی و بازیکنان نیست و قلب بیش از ۸۰ میلیون نفر ایرانی برای موفقیت و سربلندی تیم ملی فوتبال ایران می‌تپد.

انتهای پیام/


برچسب ها: پرسپولیس فوتبال

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *