چشمی: جدایی غفوری؟ حرفه‌ای نیست درباره بازیکنان دیگر نظر بدهم/ باید به نظر دانشگر احترام بگذاریم

23:50 - 08 تير 1401
کد خبر: ۴۳۳۸۹۷۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: حرفه‌ای نیست بخواهم درباره بازیکن دیگری نظر بدهم، چه کسی جای دیگری قرارداد ببندد و چه در تیم ما ماندگار شود.

خبرگزاری میزان - روزبه چشمی پس از تمدید قرارداد با باشگاه استقلال اظهاراتی داشت که گزیده آنرا در زیر می‌خوانید:

*خدا را شکر بار دیگر در استقلال ماندگار شدم و امیدوارم بتوانیم در کنار هواداران، سایر بازیکنان و کادرفنی سال خوبی را رقم بزنیم. فکر می‌کنم این بهترین تصمیمی بود که می‌توانستم بگیرم و خدا را شکر بار دیگر در این تیم هستم.

*حواشی ایجاد شده برای استقلال در روزهای اخیر و تغییر سرمربی؟ پس از اینکه سرمربی خود را از دست دادیم، انتخاب سرمربی جدید مقداری زمانبر شد، اما بابت نقل و انتقالات ابتدا باید شاکله تیم را حفظ کنیم.

*ما تیم قهرمان هستیم و از خط دفاع تا حمله تمام رکوردها را زدیم. نیازی نداریم خیلی بازار را شلوغ کنیم. ابتدا باید شاکله را حفظ کرده و در ادامه نسبت به نیاز تیم و نظر سرمربی ۴-۳ خرید داشته باشیم. اینکه بخواهیم مثل تیم‌های دیگر خیلی ورودی و خروجی تیم داشته باشیم نه نیاز تیم است و نه استقلال شرایطش را دارد که بخواهد چنین کارهایی انجام بدهد. بهترین بازیکنان را داشتیم. تمدید کردن قرارداد آنها و خرید ۴-۳ بازیکن که نیاز تیم باشند، بهترین کار است.

*طولانی شدن مذاکره برای تمدید؟ اصلا مذاکره طولانی نشد. فکر می کردم کار نیم ساعته تمام شود زیرا مذاکرات از قبل انجام شده بود. مدام پرینت می آمد. دو خطش نبود، دو خط کمرنگ بود و درگیر این موضوع بودیم. خودم فکر می کردم یک ساعته کار انجام شود اما ۳-۲ ساعت اینجا بودیم.

*صحبت خاصی نبود. پس از انتخاب سرمربی یک جلسه روز شنبه داشتیم که همه تفاهمات در آن جلسه یک ساعت انجام شد. امروز فقط سر پرینتر کار طول کشید.

*احتمال جدایی وریا غفوری؟ حرفه ای نیست بخواهم درمورد بازیکن دیگری نظر بدهم. چه کسی جای دیگری قرارداد ببندد و چه در تیم ما ماندگار شود حرفه ای نیست که بخواهم درموردش نظر بدهم و این موضوع در حیطه کاری من نیست.

*جدایی محمد دانشگر از استقلال؟ شاید برخی هواداران از این اتفاق ناراحت شده باشند اما فوتبال حرفه ای است و هیچکس نمی تواند تضمین بدهد دانشگر ۱۰ سال در استقلال باشد. شاید زمانی برسد که باشگاه من روزبه چشمی را نخواهد. این انتقال و جا به جایی ها یک بحث حرفه ای است و محمد هم امسال تصمیم گرفت چنین اتفاقی بیفتد. درست نیست من بخواهم درمورد جا به جایی بازیکنان دیگر دخالت کنم. باید به نظر بازیکن احترام بگذاریم.

*احتمال بازگشت به فهرست تیم ملی در سال جام جهانی؟ تمام تلاش خود را می کنم که این اتفاق بیفتد. سال گذشته هم تمام تلاش خود را کردم اما نظر مربی تیم ملی مثبت نبود. هرچند فاصله کمی تا جام جهانی داریم اما امیدوارم در این نیم فصل خوب بازی کنم. تمام تلاش خود را می کنم. آرزوی هر بازیکنی است که به ویژه امسال هم این اتفاق بیفتد.

*عدم حضورش در فهرست تیم ملی؟ قطعا تفاوت سلیقه است. اگر یک مربی نظرش باشد بازیکن را دعوت می کند. من هم تمام تلاش خود را می کنم. امیدوارم نظر سرمربی را تغییر بدهم و بار دیگر به تیم ملی دعوت شوم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *