ارتقای سطح علمی مراکز آموزشی در تعامل بهتر با نهادهای دانش‌بنیان

11:36 - 10 تير 1401
کد خبر: ۴۳۴۰۰۸۳
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ارتقای سطح علمی، پژوهشی و فرهنگی مراکز علمی و آموزشی نیروی دریایی در تعامل بهتر با نهادهای دانش بنیان از مهم ترین برنامه‌ها و اهداف نیروی دریایی ارتش است.

خبرگزاری میزان - بنا به اعلام ارتش، امیر دریادار شهرام ایرانی با دانش پژوهان مرکز آموزش درجه داری رشت و منجیل، هنرآموزان مراکز آموزش درجه داری و نمایندگان سربازان و افسران وظیفه دیدار کرد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش در نشست صمیمانه با دانش پژوهان مرکز آموزش درجه‌داری رشت و منجیل، هنرآموزان مراکز آموزش درجه داری و نمایندگان سربازان و افسران وظیفه، گفت: ارتقای سطح علمی، پژوهشی و فرهنگی مراکز علمی و آموزشی نیروی دریایی در تعامل بهتر با نهادهای دانش بنیان و استفاده از کارکنان وظیفه در مراکز و قسمت‌های مرتبط با رشته تحصیلی با علاقه شخصی آن‌ها از مهم ترین برنامه‌ها و اهداف نیروی دریایی ارتش است.


 وی خاطرنشان کرد: این عزیزان با بیان نقطه نظرات خود در همکاری با سایر کارکنان مراکز دانشگاهی و دانش آموزی می‌توانند کمک شایانی در پیشبرد برنامه‌های آتی نیروی دریایی داشته باشند.


در این نشست دانش پژوهان مرکز، هنرآموزان سربازان و افسران وظیفه دیدگاه‌ها و خواسته‌های خود را مطرح کردند و امیر دریادار ایرانی دستورات لازم را برای پیگیری درخواست‌ها صادر کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *