پیشگیری از آتش‌سوزی تانکر ۳۰ هزار لیتری حمل سوخت

14:31 - 10 تير 1401
کد خبر: ۴۳۴۰۳۵۷
دسته بندی: اقتصاد ، اقتصاد ایران
رئیس منطقه عملیاتی سروستان و سعادت‌آباد با اشاره به پیشگیری از آتش‌سوزی تانکر ۳۰ هزار لیتری حمل سوخت گفت: پس از اتمام عملیات؛ فرایند آبگیری خودروی آتش از تانکر پشتیبانی انجام شد.

خبرگزاری میزان - بنا به اعلام شانا، محمود نصیری با اشاره به پیشگیری از آتش‌سوزی تانکر ۳۰ هزار لیتری حمل سوخت گفت: در پی تماس چهارشنبه (هشتم تیرماه) فرمانداری شهرستان سروستان مبنی بر واژگونی یک دستگاه تانکر حمل سوخت بنزین در جاده سروستان به جهرم و تقاضای همکاری برای پیشگیری از بروز حادثه آتش‌سوزی، تیم عملیات آتش‌نشانی این منطقه با خودروی اطفای حریق و همچنین تانکر آب پشتیبانی به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: تیم اعزامی به سرعت و پس از تعیین محدوده‌های خطر، کنترل تردد خودروها و جلوگیری از ازدحام جمعیت، اقدام به ایمن‌سازی محل حادثه کرد و به علت نشت شدید بنزین و احتمال بسیار زیاد آتش‌سوزی؛ عملیات فوم‌زنی برای پیشگیری انجام شد.

رئیس منطقه عملیاتی سروستان و سعادت‌آباد ادامه داد: طی این عملیات حدود ۷۰۰ لیتر فوم و ۶ هزار لیتر آب استفاده شد و در ادامه و پس از ایمن‌سازی محیط و کنترل شرایط، تانکر مورد نظر از سوی سه دستگاه جرثقیل جابجا شد.

همچنین پس از اتمام عملیات؛ فرایند آبگیری خودروی آتش از تانکر پشتیبانی انجام شد و تیم اطفای حریق رأس ساعت سه بامداد به ایستگاه ایمنی و آتش نشانی سعادت آباد بازگشت.

منطقه عملیاتی سروستان و سعادت‌آباد یکی از مناطق عملیاتی پنجگانه شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی است که در حوزه جغرافیایی شهرستان سروستان و در فاصله ۸۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *