کاهش مقبولیت بایدن در بین آمریکایی‌ها

11:42 - 11 تير 1401
کد خبر: ۴۳۴۱۳۵۰
از هر 10 آمریکایی هفت نفر می‌گویند که نمی‌خواهند جو بایدن برای دور دوم ریاست جمهوری این کشور نامزد شود.

خبرگزاری میزان - بر اساس یک نظرسنجی جدید، تعداد موافقان «جو بایدن»، رئیس جمهور همچنان پایین است و حزب او در نوامبر امسال برای شکست آماده می‎شود.

این نظرسنجی نشان می‎دهد از هر 10 آمریکایی هفت نفر می‌گویند که نمی‌خواهند «جو بایدن»، رئیس جمهور آمریکا برای دور دوم ریاست جمهوری این کشور نامزد شود.این نظر سنجی

به گزارش «هیل»، نظرسنجی هاروارد CAPS–Harris Poll که به طور انحصاری با The Hill به اشتراک گذاشته شد، نشان داد که 71 درصد از پاسخ دهندگان در نظرسنجی نمی‌خواهند بایدن برای بار دوم نامزد شود، در حالی که 29 درصد می گویند که او باید نامزد شود.  

در میان گروهی از پاسخ‌دهندگان که معتقدند بایدن نباید نامزد شود، 45 درصد گفتند که او نباید نامزد شود، زیرا رئیس‌جمهور بدی است، در حالی که حدود یک سوم پاسخ‌دهندگان گفتند که او خیلی پیر است و حدود یک‌چهارم گفته‌اند که نیاز است رئیس جمهور تغییر کند.

یکی از ناظران ین نظرسنجی گفت «رئیس جمهور آمریکا ممکن است بخواهد دوباره نامزد شود، اما رأی دهندگان به ایده دور دوم «نه» می گویند.»

همچنین اکثر پاسخ دهندگان، یعنی 61 درصد، همچنین می‌گویند ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، نباید در سال 2024 برای ورود دوباره به کاخ سفید نامزد شود.

از این تعداد36  درصد گفتند که ترامپ نامنظم است، 33 درصد گفتند که او کشور را تجزیه خواهد کرد و 30 درصد گفتند که او مسئول شورش ششم ژانویه 2021 است. روز ششم ژانویه که گروهی از حامیان ترامپ به ساختمان کنگره حمله کردند تا مانع از تایید نتیجه انتخابات ریاست جمهوری در کنگره شوند.

انتهای پیام/


برچسب ها: آمریکا جو بایدن

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *