مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی هرمزگان در خدمت زلزله‌زدگان و در آماده‌باش هستند

13:11 - 12 تير 1401
کد خبر: ۴۳۴۲۹۷۲
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در تماس با مسئولین استان هرمزگان بر لزوم استفاده از تمامی ظرفیت‌ها برای خدمت‌رسانی به زلزله‌زدگان و حمایت از کارگران کارگاه‌هایی که به دلیل زلزله دچار مشکل شده‌اند؛ تاکید کرد.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، میرهاشم موسوی در تماس با مدیران بیمه‌ای و درمانی تأمین‌اجتماعی هرمزگان برلزوم استفاده از تمامی امکانات و ظرفیت‌ها برای خدمت‌رسانی به زلزله‌زدگان تاکید و گزارش وضعیت خدمت رسانی مراکز بیمه‌ای و درمانی تأمین‌اجتماعی هرمزگان را از مدیران این استان دریافت کرد.

مدیران بیمه‌‎ای و درمانی تأمین‌اجتماعی هرمزگان همچنین با سفر به مناطق زلزله‌زده گزارش دقیقی از شرایط منطقه، اقدامات انجام شده و برنامه‌های آینده برای حمایت از زلزله‌زدگان به دکتر موسوی ارائه داده و از تداوم خدمت‌رسانی و عدم بروز آسیب به مراکز تأمین اجتماعی و کارکنان این سازمان خبر دادند.

بلافاصله پس از وقوع زلزله مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی در حالت آماده باش قرار گرفته و 12 نفر از مصدومین این حادثه که دچار آسیب‌های جزئی شده بودند، خدمات سرپایی دریافت کرده‌اند. دو نفر نیز که دلیل استرس دچار درد در قفسه سینه و ناراحتی قلبی شده بودند، در بیمارستان تأمین‌اجتماعی بندرعباس بستری شده و روز بعد مرخص شده‌اند.

مدیرکل تأمین‌اجتماعی استان هرمزگان نیز از کارگاه‌های آسیب دیده از زلزله بازدید کرده و گفت: با توجه به آسیب وارد شده به تعدادی از کارگاه‌های پرورش میگو حدود 70 نفر از کارگران شاغل در این کارگاه‌ها از بیمه بیکاری تأمین‌اجتماعی استفاده خواهند کرد.

انتهای پیام/


برچسب ها: تامین اجتماعی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *