رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

جانشین فرمانده کل سپاه: دشمنان جرئت شلیک حتی یک تیر به سوی ایران ندارند

14:47 - 15 تير 1401
کد خبر: ۴۳۴۷۹۱۱
دسته بندی: صفحه نخست ، عمومی
جانشین فرمانده کل سپاه بیان کرد: بعد از جنگ تحمیلی دشمنان انقلاب جرأت نکرده‌اند که حتی یک تیر به سوی ایران شلیک کنند؛ اما سراغ مدل‌های دیگر خباثت و دشمنی با انقلاب رفتند.

خبرگزاری میزان - بنا به اعلام دفاع پرس، سردار دریادار پاسدار «علی فدوی در مراسم تشییع پیکر دو شهید گمنام دفاع مقدس که امروز (چهارشنبه) از وزارت ورزش و جوانان به مقصد مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب برگزار شد، با بیان اینکه شهادت هر فردی، عنایت خداوند به ما است، اظهار داشت: در این سال‌های نورانی، خداوند به ما عنایت کرد که هر از گاهی انسانی بزرگ و شهید عزیزی بیاید و یادآور دستورات خداوند برای ما باشد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: بیش از ۳۰ سال از پایان جنگ گذشته است و دشمنان انقلاب جرأت نکرده‌اند که حتی یک تیر به سوی ایران شلیک کنند؛ اما سراغ مدل‌های دیگر خباثت و دشمنی با انقلاب رفتند.

وی اضافه کرد: بیش از ۲۰۰ هزار شهید مردانه ایستادند و جان عزیز خود را دادند تا کار بزرگی را که دستور خدا بود، انجام بدهند.

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به محتوای وصیتنامه‌ شهدا عنوان کرد: شهیدان پیام‌هایی برای ما داشتند. کار خوبی که بنیاد شهید و امور ایثارگران انجام داده است، این است که وصیتنامه‌های شهدا را گردآوری کرده است. شهدا حتی در یک مورد هم حرف از دنیا و امور دنیایی نزدند، بلکه حرف‌شان، ایمان به خدا، پیامبر خدا (ص) و امام معصوم (ع) بوده است؛ پس از آن، لزوم دفاع از انقلاب، اطاعت از امامین انقلاب و  رعایت حجاب خانم‌ها را وصیت کرده‌اند. رعایت حجاب، دستور اسلام و از سمت خداست نه آنکه حجاب را انقلاب اسلامی آورده باشد.

جانشین فرمانده کل سپاه درمورد تأثیرات فرهنگی دشمن بر مردم هشدار داد: یکی از هدف‌گذاری‌های دشمنان، موضوع بانوان است که از این راه با انقلاب دشمنی کنند. آن‌ها می‌خواهند با استفاده از روش‌های تبلیغاتی و فضای مجازی از خودمان علیه خودمان استفاده کنند. خط مقدم این جبهه خانم‌ها هستند و آن‌ها هستند که باید وارد این عرصه شوند و دشمن را با شکست روبه‌رو کنند؛ مردان در این جبهه نمی‌توانند وارد شوند.

سردار فدوی بیان کرد: ما ۴۳ سال پس از پیروزی انقلاب، به برکت شهدا، اسلام و انقلاب اسلامی، دشمنان انقلاب و دنباله‌روندگان آن‌ها را با شکست روبه‌رو کردیم. ما می‌توانیم در این جبهه پیروز شویم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *