تحقیقات ساختگی و بی‌نتیجه آمریکا درباره شهادت شیرین ابوعاقله

8:09 - 20 تير 1401
کد خبر: ۴۳۵۲۲۸۱
دسته بندی: حقوق بشر ، عمومی
جای هیچگونه تعجبی نیست که تحقیقات آمریکا درباره شهادت شیرین ابوعاقله نتیجه‌ای در بر ندارد.

خبرگزاری میزان – به طور قطع دیپلمات‌های آمریکا در شهادت «شیرین ابوعاقله» نقش دارند و همه جهان این را می‌دانند.

به گزارش «الجزیره»، دیپلمات‌های آمریکایی هرگز علنا اعتراف نخواهند کرد که آنها لوازم جانبی قتل یک خبرنگار توسط رژیم صهیونیستی در 11 می 2022 هستند.

«آنتونی بلینکن»، وزیر خارجه آمریکا و نهاد تحت کنترل وی همان کاری را انجام دادند که دیپلمات‌های آمریکایی زمانی که رژیم صهیونیستی بارها و بارها افراد بیگناه را در فلسطین اشغالی زندانی می‌کند، شکنجه می‌کند، به آنها تیراندازی می‌کند و بمباران می‌کند، انجام می‌دهند.

 آنها بارها و بارها از یک رژیم آپارتاید محافظت و دفاع کرده‌اند، بدون توجه به وزن یا وسعت گناه و جرم آن.

به عنوان نتیجه، از لحظه‌ای که «ابوعاقله» توسط یک سرباز رژیم صهیونیستی به سرش شلیک شد و به شهادت رسید، دیپلمات‌های آمریکایی، از جمله وزیر خارجه این کشور، عوامل یک پانتومیم بیمار، اما قابل پیش‌بینی بودند.

دیپلمات های آمریکا، از جمله «بلینکن»، هرگز علنا به این موضوع اعتراف نمی‌کنند اما این همان کاری است که آنها از 11 می تا امروز انجام داده‌اند؛ آنها وانمود کرده‌اند که به قتل «ابوعاقله» اهمیت می‌دهند اما از قدرت و نفوذ دولت آمریکا برای حفاظت از قاتل وی استفاده می‌کنند.

جامعه بین‌الملل شاهد عملکرد تاسف‌بار دیپلمات‌های دوگانه‌ای بوده‌ که می‌دانند چگونه با این سهولت دروغ بگویند و به شدت برای آن تمرین کرده‌اند.

دیپلمات‌های آمریکا همیشه فلسطینی‌ها -دختران و پسران، زنان و مردان، روزنامه‌نگاران و کارگران - را به‌ عنوان افرادی قابل مصرف و فراموش‌شدنی ارزیابی کرده‌اند.

در روز دوم جولای، الجزیره گزارش داد که تشکیلات خودگردان فلسطین پس از دریافت «ضمانت» مبنی بر عدم دخالت رژیم صهیونیستی در تحقیقات، گلوله را برای بررسی به «کارشناسان پزشکی قانونی آمریکا» تحویل داده است.

دو روز بعد، «بلینکن» و نهاد متبوع وی ادعا کردند «پس از یک تجزیه و تحلیل بسیار دقیق پزشکی قانونی، بازرسان مستقل و شخص ثالث، به عنوان بخشی از فرآیندی که توسط هماهنگ‌کننده امنیت آمریکا (USSC) نظارت می‌شود، نتوانستند به نتیجه‌گیری قطعی در مورد منشاء آن برسند. گلوله ... [زیرا] گلوله به شدت آسیب دیده بود، که این امر مانع از نتیجه‌گیری واضح شد.»

با این وجود «بلینکن» و وزارت خارجه آمریکا هیچ جزئیاتی در مورد اینکه چه کسی «تحلیل پزشکی قانونی بسیار دقیق» را انجام داده است، «تحلیل پزشکی قانونی بسیار دقیق» در کجا انجام شده است، یا چه چیزی «تحلیل پزشکی قانونی بسیار دقیق» را تشکیل می‌دهد، ارائه نکردند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *