رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

22 هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی کردستان در یک ماه اخیر رفع تصرف شد

9:25 - 22 تير 1401
کد خبر: ۴۳۵۵۶۸۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان کردستان گفت: از تاریخ 21 خردادماه لغایت 21 تیرماه سال جاری، قریب به 22 هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی به ارزش 14 میلیارد تومان در استان رفع تصرف شد.

خبرگزاری میزان - حجت الاسلام و المسلمین حسینی با بیان اینکه در اجرای سند تحول و تعالی و تاکیدات ریاست معظم قوه قضاییه ، برخورد با دست اندازی به اراضی ملی، منابع طبیعی، ساخت و ساز‌های غیرمجاز و جلوگیری از تغییر کاربری‌های غیرمجاز از راهبردهای مهم دادگستری کردستان است، اظهارکرد: با افرادی که به صورت غیر قانونی و بدون هرگونه دلیل اثبات مالکیت، نسبت به تصرفات غیرمجاز اقدام کنند ، برخورد و از تصرفات غیر قانونی آن‌ها جلوگیری می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان کردستان از رفع تصرف قریب به 22 هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی استان کردستان طی ماه گذشته در استان خبر داد و بیان کرد: از این میزان 20 هکتار مربوط به منابع طبیعی ، 8 هزارو 300 مترمربع مربوط به راه و شهرسازی و 3 هزارو 200 متر مربع مربوط به جهاد کشاورزی است.

وی تصریح کرد: ارزش اراضی رفع تصرف شده در استان بیش از 14 میلیارد تومان است.

رئیس کل دادگستری و رئیس شورای حفظ حقوق بیت المال استان کردستان خاطرنشان کرد: هماهنگی و تعامل دستگاه‌های متولی در امر مبارزه با متصرفین به حقوق عامه، بهترین راهبرد در مقابله با پدیده شوم زمین خواری است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *