رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

توییتر از «ایلان ماسک» شکایت کرد

9:39 - 22 تير 1401
کد خبر: ۴۳۵۵۷۹۷
توییتر از ایلان ماسک شکایت کرد تا او را مجبور کند تا به قراردادش برای خرید این شرکت پایبند باشد.

خبرگزاری میزان - شرکت توییتر از «ایلان ماسک»، مالک شرکت تسلا شکایت کرد تا او را مجبور کند تا به قراردادش برای خرید این شرکت رسانه اجتماعی پایبند باشد.

به گزارش «سی‌ان‌ان»، این شکایت، که روز سه‌شنبه در دادگاه عالی ایالت دلاویر تنظیم شد، پس از آن مطرح شد که ماسک اواخر روز جمعه در نامه‌ای به وکیل ارشد توییتر گفت که می‌خواهد قرارداد خرید ۴۴ میلیارد دلاری توییتر را فسخ کند.

وکیل ماسک در نامه روز جمعه ادعا کرده بود که توییتر در حال نقض اساسی مفاد چندگانه قرارداد است و ادعا کرد که این شرکت اطلاعات درخواستی ماسک را برای ارزیابی تعداد ربات‌ها و حساب‌های اسپم در این پلتفرم مخفی کرده است.

تیم حقوقی توییتر روز دوشنبه در نامه‌ای به این موضوع واکنش نشان داد و تلاش برای فسخ قرارداد از سمت ماسک را نامعتبر و نادرست خواند و مدعی شد که خود ماسک این توافق را نقض کرده است و از او خواسته شد که به این قرارداد پایبند باشد.

وکلای توییتر می‌گویند که آنها به دنبال جلوگیری از نقض بیشتر توافق توسط ماسک هستند.

در این شکایت آمده است «در آوریل 2022، ایلان ماسک یک توافق نامه الزام آور با توییتر منعقد کرد و قول داد که از بهترین تلاش خود برای انجام این معامله استفاده کند. اکنون، کمتر از سه ماه بعد، ماسک از اجرای تعهدات خود در قبال توییتر و سهامدارانش امتناع می‌ورزد، زیرا قراردادی که امضا کرده دیگر در خدمت منافع شخصی او نیست.»

انتهای پیام/


برچسب ها: توییتر

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *