رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

کاهش محبوبیت بایدن به پایین‌ترین سطح

9:32 - 23 تير 1401
کد خبر: ۴۳۵۷۲۶۰
نتایج یک نظرسنجی جدید حاکی از آن است که تنها 18 درصد از مردم آمریکا با نامزدی جو بایدن در انتخابات 2024 موافق هستند.

خبرگزاری میزان – نتایج جدیدترین نظرسنجی حاکی از کاهش محبوبیت «جو بایدن»، رئیس جمهور آمریکا، به پایین‌ترین سطح خود است.

به گزارش «یاهو نیوز»، جدیدترین نظرسنجی انجام شده از سوی «یاهو نیوز/ یوگاو» نشان می‌دهد تنها 18 درصد از آمریکایی‌ها می‌گویند که «بایدن» برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری 2024 نامزد شود.

این کمترین میزان تا به امروز به شمار می‌رود و حدود دو سوم از رای دهندگان احتمالی (64 درصد) گفته‌اند که «بایدن» نباید در انتخابات 2024 نامزد شود.

این نظرسنجی از هزار و 672 نفر از بزرگسالان آمریکا، که از 8 تا 11 جولای انجام شد، شاید واضح‌ترین شواهد تا به امروز از وضعیت رو به وخامت رئیس جمهور آمریکا در میان رای دهندگان - از جمله در حزب خود او - باشد.

اکنون تنها حدود یک چهارم (27) از دموکرات‌ها و مستقل‌های دموکرات «بایدن» را نامزد مورد نظر خود برای انتخابات سال 2024 می‌دانند.

یک نظرسنجی «رویترز – ایپسوس»، نشان می‌دهد که مقبولیت عمومی «جو بایدن»، رئیس‌ جمهور آمریکا به کمتر از ۴۰ درصد، یعنی ۳۹ درصد رسیده است.

بر اساس این نظرسنجی، 55 درصد از آمریکایی‌ها عملکرد «بایدن» به عنوان رئیس جمهور آمریکا را تایید نمی‌کنند.

میزان مقبولیت بایدن از آگوست ۲۰۲۱ به زیر ۵۰ درصد رسیده و این هشدارها را به وجود می‌آورد که حزب دموکرات او در مسیر از دست دادن کنترل حداقل یکی از بخش‌های کنگره در انتخابات میان دوره‌ای ۸ نوامبر (۱۷ آبان) است.

این نظرسنجی‌ها در حالی منتشر شده که «جو بایدن» آمریکا را برای سفر به خاورمیانه ترک کرده و اکنون در اراضی اشغالی به سر می‌برد.

انتهای پیام/


برچسب ها: آمریکا جو بایدن

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *