رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

نرخ کودک آزاری در انگلیس بسیار گسترده‌تر از آمارها

9:36 - 27 تير 1401
کد خبر: ۴۳۶۱۳۹۱
دسته بندی: حقوق بشر ، عمومی
بررسی‌های انجام شده حاکی از آن است که نرخ کودک آزاری در انگلیس بسیار بالاتر از آمار منتشر شده رسمی است.

خبرگزاری میزان - میزان واقعی کودک آزاری در انگلیس ناشناخته است و تا حدی به این دلیل است که بازماندگان این پدیده به دلیل وجود برخی مشکلات، در مورد آنچه برایشان اتفاق افتاده صحبت نمی‌کنند؛ با این وجود حقایق و آماری وجود دارد که عمق این بحران را نشان می‌دهند.

به گزارش «boltburdonkemp»، معمولا برای یک فرد سال‌ها طول می‌کشد تا برای اولین بار آزاری را که در دوران کودکی متحمل شده است فاش کند، و اعتقاد بر این است که بسیاری از مردم هرگز نمی‌توانند درباره آن بحث کنند.

آنچه واضح است این که موارد سوء استفاده در دوران کودکی در انگلیس بسیار مکرر است؛ تا مارس 2014 بیش از 56 هزار کودک در ثبت‌نام حمایت از کودک یا مشمول طرح حمایت از کودک بودند.

بازماندگان می‌توانند اثرات سوء استفاده دوران کودکی را برای سالیان متمادی با خود به همراه داشته باشند، و این می‌تواند بر بخش‌های دیگر زندگی آنها در هنگام رشد تأثیر بگذارد.

بر اساس گزارش یک نهاد حقوق بشری، بیش از نیم میلیون کودک در انگلیس به عنوان نیاز به محافظت در برابر سوء استفاده شناسایی شده‌اند.

بیش از 90 درصد از کودکان قربانی توسط افرادی که می‌شناسند مورد آزار و اذیت قرار می‌گیرند.

در چهار سال گذشته 60 درصد افزایش آزار جنسی کودکان به پلیس انگلیس و ولز گزارش شده است اما دستگیری‌ها برای تخلفات کودک آزاری 9 درصد کاهش یافته است.

بیش از 23 هزار جرم جنسی علیه کودکان در سال گذشته در انگلیس ثبت شد که بیش از پنج هزار و 500 مورد آن علیه کودکان زیر 11 سال بود.

73  درصد از کودکان انگلیس گزارش داده‌اند کودک دیگری را می شناسند که از بی‌توجهی رنج می برد؛ بی‌توجهی شایع‌ترین دلیل ارجاع حمایت از کودک به خدمات اجتماعی است و سوء استفاده عاطفی در رتبه دوم قرار دارد.

استثمار جنسی در میان باندها در انگلیس رایج بوده است؛ «یورکشایر جنوبی» افزایش 577 درصدی در گزارش‌های مربوط به سوء استفاده را پس از رسوایی در «روترهام» ثبت کرده است.

باندهایی در «اولدهام، روچدیل و داربی» نیز کشف شده‌اند؛ بیش از شش هزار و 800 کودک در سال گذشته به عنوان نیاز به محافظت در برابر سوء استفاده فیزیکی شناسایی شدند؛ از هر 14 کودک، یک کودک مورد آزار جسمی قرار گرفته است.

انتهای پیام/


برچسب ها: انگلیس آزار جنسی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *