فراخوان مشمولان اعزامی مرداد ماه 1401

12:01 - 29 تير 1401
کد خبر: ۴۳۶۴۹۱۳
سازمان وظیفه عمومی در اطلاعیه ای اعلام کرد: کليه مشمولان داراي برگ آماده به خدمت به تاريخ مرداد ماه سال 1401 مي بايست در محل و مراکز مندرج در برگ معرفي نامه حضوریابند.

خبرگزاری میزان - به گزارش پایگاه خبری پلیس، سازمان وظيفه عمومی فراجا در اطلاعيه اي اعلام کرد: کليه مشمولاني که برگ آماده به خدمت به تاريخ مرداد ماه سال 1401دريافت کرده اند، مي بايست با مراجعه به يکي از دفاتر خدمات الکترونيک انتظامي (پليس+10) ، برگ معرفي نامه مشمولان به مراکز آموزش را دريافت و برابر اطلاعات مندرج درآن اقدام کنند.

اين دسته از مشمولان مي بايست روز شنبه یکم مرداد ماه سال 1401 درساعت، محل و مراکزي که در برگ معرفي نامه مشمولان اعلام شده ، حضور يابند و به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

مشمولان اعزامي مي بايست کارت تزریق واکسيناسيون کوويد 19 و واکسن مننژيت و دوگانه را در روز اعزام به همراه داشته باشند.

مشمولان مي بايست اصل مدارک مورد نياز اعم از برگ آماده به خدمت، برگ محل مراجعه، برگ واکسيناسيون،کارت ملي و شناسنامه، مدارک مربوط به شرايط خاص را به همراه خود داشته باشند.

در اين اطلاعيه آمده است ،عدم حضور به موقع در زمان و محل هاي تعيين شده، غيبت محسوب شده و برابر ماده 10 و 58 قانون خدمت وظيفه عمومي با آنان رفتار خواهد شد.

اين سازمان دراين اطلاعيه متذکرشده است، متقاضيان در صورت نياز به اطلاعات بيشتر مي توانند از طريق کانال خبرسربازي در پيام رسان سروش به نشاني khabaresarbazi @ از آخرين اخبار مربوطه مطلع شوند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *