پایان راه ماموران قلابی در شمال تهران

15:05 - 04 مرداد 1401
کد خبر: ۴۳۷۳۵۳۰
جانشین رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری 2 سارق حرفه ای که با معرفی خود به عنوان پلیس از شهروندان اخاذی می کردند خبر داد و گفت: متهمان حین ارتکاب جرم دستگیر شدند.

خبرگزاری میزان - به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدقاسم طرهانی گفت: در پی افزایش سرقت و اخاذی از شهروندان با عنوان مأمور پلیس در "شهرک قدس" توسط خودرو سواری سفید رنگ با 2 سرنشین رسیدگی به موضوع و دستگیری سارقان در دستور کار عملیات کلانتری این محل قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران در تحقیقات و پی جویی انتظامی ساعات حضور و تردد متهمان را شناسایی کردند افزود: روز گذشته در حال گشت زنی در نقاط جرم خیز خودروی متهمان را در حال تردد مشاهده و خودرو را زیر نظر گرفته که مشاهده کردند پس از انتخاب سوژه مورد نظر جهت سرقت به همان روش وارد عمل شدند که در یک عملیات منسجم و ضربتی خودرو متهمان متوقف و هر دو متهم دستگیر شدند.


جانشین رئیس پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: در بررسی اولیه از داخل خودروی متهمان یک دستگاه بیسیم و تجهیزات پلیسی کشف که متهمان ۲۵ و ۲۸ ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و سرقت از شهروندان با عنوان پلیس اعتراف که تا کنون سه نفر از مال باختگان شناسایی و به کلانتری مراجعه کردند.


سرهنگ طرهانی در پایان با اشاره به اینکه شهروندان در صورت مواجهه با همچنین مواردی سریعاً با پلیس ۱۱۰ تماس حاصل نمایند خاطرنشان کرد: تحقیقات بیشتر برای کشف جزئیات پرونده و جرایم احتمالی متهمان ادامه دارد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *