دادستان دنا از مناطق سیل زده دهستان‌های «کَرِه» بازدید کرد

10:52 - 13 مرداد 1401
کد خبر: ۴۳۸۶۴۵۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان دنا از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد از مناطق سیل زده دهستان‌های کَرِه، بازدید کرد.

خبرگزاری میزان_ به دنبال بارش‎های چند روز اخیر و ایراد خسارت به زیرساخت ها و طرح‎های ماهی در دهستان‎های کَرِه، علی اکبر غریب پور، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دنا ضمن هماهنگی با هلال احمر استان کهگیلویه و بویر احمد، از محیط زیست روستاهای دهستان کَرِه که در جریان بارندگی‌های اخیر دچار آسیب و خسارت شده بودند، بازدید کرد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دنا اظهارکرد: در مسیر رودخانه کَرِه برای رسیدن به روستاهای آسیب دیده اقدام کردیم.

غریب پور گفت: در این بازدید از خانه های آسیب دیده، ضمن هماهنگی با هلال احمر جهت تهیه و توزیع اقلام حمایتی و معیشتی اقدامات لازم قضایی نیز به عمل آمد.

وی افزود: در بارندگی اخیر طرح های ماهی دهستان کَرِه شهرستان دنا نیز به کلی آسیب دیده و تولیدات آنها تلف شده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دنا اظهار کرد: با توجه به سر بالایی بودن مسیر و جاده دسترسی که به واسطه سیل اخیر تخریب شده و عدم سرکشی به این مناطق، ضمن هماهنگی‌ با هلال احمر و محیط‌زیست از این مناطق بازدید به عمل آمد.

وی گفت: همچنین به منظور تسریع در کمک به مردم با ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان جهت رسیدگی و ارائه کمک های معیشتی هماهنگی لازم به عمل آمد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دنا با بیان اینکه در حال حاضر اولین مسئله جهت کمک به روستاهای آسیب‌دیده از سیل دهستان کَرِه، جاده دسترسی و دستیابی به آن مناطق است، گفت: هماهنگی لازم با پیمانکار جاده اصفهان_ یاسوج، بمنظور استقرار دستگاه های راهسازی، بیل مکانیکی، لودر و خودروهای کمپرسی انجام شده است.

دهستان کَرِه از مناطق نمونه و توسعه ی گردشگری، باغداری و تولید آبزیان در استان کهگیلویه و بویراحمد است که در بارندگی های اخیر، خسارات زیادی به منازل، باغات، شالیزارها و طرح های تولید ماهی وارد شده است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *