رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پیام رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح به مناسبت روز خبرنگار

18:51 - 17 مرداد 1401
کد خبر: ۴۳۹۱۵۱۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح پیامی را به مناسبت روز خبرنگار صادر کرد.

خبرگزاری میزان - حجت الاسلام و المسلمین احمدرضا پورخاقان رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در پیامی روز خبرنگار را به جامعه خبرنگاران تبریک گفت.

متن پیام رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
نون والقلم و مایسطرون (سوره قلم آیه 1)

خبرنگاران لحظات نابود شدنی و زوا‌ل‌یافتنی را تثبیت و ابدی می‌کنند. مقام معظم رهبری «مدظله‌العالی»

به راستی چه زیباست اندیشه‌ای که در مقابل قلم زانو زند و واژه‌ای که در خدمت بیان حق برآید. آنگاه که خداوند به قلمِ تو قسم یاد می‌کند، ابزار به دست می‌شوی و زیباترین‌ها را می‌نویسی، اندیشه‌ات برداشتن باری از دوش‌هاست.

امسال هفدهم مرداد، یادمان شهادت مظلومانه خبرنگار شهید محمود صارمی و روز خبرنگار را در حالی گرامی می‌داریم که با ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، سید و سالار شهیدان مصادف شده و یادآور نقش حضرت زینب (س)، این پیام رسان و تبیین کننده ماهیت اصلی نهضت عاشورا در مسیر پر فراز و نشیب واقعه کربلا است.

اینجانب بر خود لازم می‌دانم ضمن پاسداشت حماسه عاشورا و پیام رسان این نهضت عظیم ، روز خبرنگار را که بیان کننده مجاهدت‌های زنان و مردانی است که خاضعانه و بی ادعا وجود خویش را چراغ راه جامعه کرده‌اند را گرامی داشته و موفقیت روز افزون شما را در ایفای وظیفه، خدمت به مردم و جامعه و عمل به منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، تحت عنایات حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا له الفداء) از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

احمد رضا پور خاقان
رئيس سازمان قضايی نيروهايی مسلح کل کشور

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *