اعتراض 3 نامزد ریاست فدراسیون فوتبال رد شد/ فردا، اعلام اسامی نهایی منتخبان

17:23 - 18 مرداد 1401
کد خبر: ۴۳۹۳۱۸۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
بعد از تایید کمیته بدوی انتخابات فدراسیون فوتبال به عدم حضور ۳ نامزد در انتخابات، کمیته استیناف نیز این اعتراض را وارد ندانسته و نظر کمیته بدوی را تأیید کرد.

خبرگزاری میزان - درست در همان شب پایان مهلت ثبت‌نام در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال (۲۰ تیرماه) شایعاتی منتشر شد مبنی بر اینکه تعدادی از نامزدها به علت کامل نبودن مدارکشان از گردونه انتخابات کنار خواهند رفت.

بر این اساس گفته شد امیررضا واعظ آشتیانی، علیرضا اسدی و محمد آخوندی به دلیل عدم دریافت فرم نامزدی از مجمع و نقص مدارک (نداشتن پنج امضای اعضای مجمع برای شرکت در انتخابات) از دور رقابت‌ها کنار رفتند تا تنها ۳ نامزد در میدان رقابت انتخابات فدراسیون فوتبال باقی بمانند.

هر چند طی این روزها گمانه‌زنی‌های زیادی پیرامون این موضوع و فرصت این نفرات برای رفع نقص مدارک مطرح شد، اما ظاهرا بعد از مهر تایید کمیته بدوی انتخابات فدراسیون فوتبال به عدم حضور این ۳ نامزد در انتخابات فدراسیون فوتبال، کمیته استیناف نیز این اعتراض را وارد ندانسته و نظر کمیته بدوی را تأیید کرد تا انتخابات هشتم شهریور ماه با ۳ نامزد باقیمانده برگزار شود.

البته قرار است پس از بررسی نهایی فردا اسامی نامزدهایی که دارای شرایط حضور در انتخابات هستند از سوی کمیته بدوی اعلام شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *