شهادت یک کودک فلسطینی دیگر/ هشدار درباره وخامت اوضاع جسمانی یک اسیر فلسطینی

12:24 - 20 مرداد 1401
کد خبر: ۴۳۹۵۲۴۹
دسته بندی: حقوق بشر ، عمومی
باشگاه اسرای فلسطینی درباره وخامت وضعیت جسمانی یک اسیر فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی هشدار داد.

خبرگزاری میزان –رسانه‌های فلسطین گزارش دادند که «لیان الشاعر»، کودک فلسطینی ساکن «خان یونس» که اخیرا در جریان تجاوزات رژیم صهیونیستی مجروح شده بود بر اثر شدت جراحات در بیمارستان «المقاصد» به شهادت رسید.

در حال حاضر شمار شهدای حملات سه روزه رژیم صهیونیستی به نوار غزه به 47 نفر افزایش یافته است؛ 17 نفر از شهدا کودک و چهار نفر نیز زن هستند.

در همین حال باشگاه اسرای فلسطینی هشدار داد که «خلیل عواوده»، اسیر فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی از نظر پزشکی در وضعیت بسیار وخیمی قرار دارد.

به گزارش «الجزیره»، باشگاه اسرای فلسطینی می‌گوید «خلیل العواوده در خطر مرگ ناگهانی قرار دارد.»

در همین حال کانال تلویزیونی «کان» رژیم صهیونیستی صبح امروز پنجشنبه از وخامت حال «خلیل العواوده» در زندان رژیم صهیونیستی خبر داد.

آزادی «العواوده» یکی از شروط جنبش جهاد اسلامی برای توقف درگیری‌ها با رژیم صهیونیستی و آرام‌سازی اوضاع در غزه بود اما تا این لحظه رژیم صهیونیستی با انتقال این اسیر فلسطینی به بیمارستانی غیرنظامی و یا آزادی او موافقت نکرده است.

حتی «بنی گانتز»، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی هم اخیرا مدعی شده بود که این رژیم هیچ تعهدی بابت آزادی «العواوده» یا «بسام السعدی» از مقامات اسیر جنبش جهاد اسلامی نداده است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *