تقویت نظامی کرانه باختری با تمام قوا ادامه دارد

13:41 - 21 مرداد 1401
کد خبر: ۴۳۹۶۲۸۵
نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران با بیان اینکه این جنبش با تمام قوا اقدام به تقویت نظامی کرانه باختری کرده است، گفت: نتیجه این اقدام خیزش این منطقه در برابر رژیم صهیونیستی و تشکیل گردان جنین و گسترش آن بود.

خبرگزاری میزان _ ناصر ابوشریف در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز سیاسی عبادی جمعه در مصلای تهران با اشاره به تاریخ جنگ‌های رژیم صهیونیستی علیه برخی کشورهای عربی، گفت: رژیم صهیونیستی نبردی علیه چهار کشور عربی آغاز کرد که در انتفاضه اول مردم فلسطین وحدت خود را به نمایش گذاشتند و توانستند هیمنه اسرائیل را بشکنند.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران افزود: در انتفاضه دوم رعب و وحشت را بر صهیونیست‌ها وارد کردند به طوری که رژیم مجبور شد خود را با دیوار حائل محاصره کند.

وی اظهار داشت: در سال ۲۰۲۱ مقاومت فلسطین نبرد خود را مقابل اسرائیل آغاز کرد که رهبران رژیم به این مساله اذعان و اعتراف دارند که رژیم صهیونیستی در رسیدن به آرزوهایش شکست خورده و از جمله این مقامات ایهود باراک، بنیامین نتانیاهو، نفتالی بنت و بنی‌گانتز هستند.

وی اضافه کرد: همه به آن اذعان دارند و نگرانند؛ رژیم صهیونیستی در آستانه پایان خود قرار دارد و خوشبختانه نبرد سیف‌القدس موجب ایجاد وحدت دوباره در میان مردم فلسطین شد.

ابوشریف با بیان اینکه جنبش جهاد اسلامی فلسطین بعد از پایان نبرد سیف‌الدقس، کار تسلیح کرانه باختری را آغاز و با تمام قوا اقدام به تقویت نظامی کرانه باختری کرده است، گفت: نتیجه این اقدام خیزش این منطقه در برابر رژیم صهیونیستی و تشکیل گردان جنین و گسترش آن بود.

وی ادامه داد: اینگونه بود که رژیم صهیونیستی در برابر جنبش جهاد اسلامی فلسطین دچار جنون شد، اما رژیم صهیونیستی از میانجی‌گری مصر سوء استفاده کرد تا به جنگ‌ها پایان دهد و یکی از قهرمانان جهاد را ترور کند و پس از این جنگ اسرائیل به طرز جنون آمیزی مناطق فلسطینی را بست و نیمی از فلسطین اشغالی بسته شد.

ابوشریف خاطرنشان کرد: در جنگ اخیر فقط جنبش جهاد اسلامی فلسطین در جنگ شرکت کرد و به تنهایی دشمن را مرعوب ساخت و اسرائیل مجبور شد نصف سرزمین‌های اشغالی را ببندد.

وی افزود: جنبش جهاد اسلامی فلسطین در این جنگ ۹۵۰ موشک و ده‌ها راکت به سمت رژیم صهیونیستی شلیک کرد که همه اینها نشانه ترس و ضعف دشمن است و زمینه‌ساز پیروزی‌های فلسطین و وحدت بیشتر فلسطین، غزه، کرانه باختری و حتی لبنان به ویژه جنوب لبنان که امکانات زیادی برای مقاومت است، شده است. نبرد اخیر بسیار مهم و سرنوشت ساز بود که دشمن را شکست داد.

نماینده جنبش جهاد فلسطین در ایران گفت: این پیروزی‌ها جز با حمایت جمهوری اسلامی محقق نمی‌شد و ایران تنها کشوری است که از مقاومت اسلامی فلسطین و لبنان حمایت کرده و می‌کند. من در اینجا از مردم ایران و به ویژه رهبر معظم انقلاب بابت رهنمودها و حمایت‌هایشان قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *