نصب بیش از ۶۵۰۰ دستگاه کارتخوان هوشمند فعال در سطح نانوایی‌های استان تهران

9:46 - 22 مرداد 1401
کد خبر: ۴۳۹۷۰۵۲
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران از نصب بیش از ۶۵۰۰ دستگاه کارتخوان هوشمند فعال در سطح نانوایی های استان خبر داد.

خبرگزاری میزان - بنا به اعلام پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، حشمت اله عسگری در جلسه کارگروه آرد و نان استان با اشاره به نصب بیش از ۶۵۰۰ دستگاه کارتخوان  هوشمند در سطح نانوایی های استان در راستای اجرای طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان اظهار داشت: بقیه دستگاه ها نیز با رفع مشکلات زیرساختی مرتبط با نانوایی ها تحویل داده می شود. 

وی ضمن تقدیر و تشکر از تلاش دستگاه های اجرایی ذی ربط و مجری طرح هوشمند سازی یارانه آرد و نان افزود: همکاری متصدیان نانوایی ها و اتحادیه در راستای حل مشکلات زیرساختی موجب تسریع در اجرای کامل پروژه خواهد شد. 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با اشاره به مزایای طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان به جهت مدیریت مصرف و جلوگیری از هدر رفت این محصول مهم و استراتژیک عنوان کرد: نصب دستگاه های کارتخوان هوشمند در سطح نانوایی ها باعث رصد و کنترل سهمیه آرد و همچنین فروش نان خواهد شد و در این راستا از قاچاق احتمالی آرد جلوگیری می شود. 

عسگری با بیان اینکه ۱۵ درصد مبلغ فروش روزانه به عنوان کمک هزینه و یارانه در پایان روز به نانوایی‌ها پرداخت خواهد شد، گفت: کنترل

سهمیه، گرانفروشی و کم فروشی پس از رصد از طریق سامانه قابل پیگیری می‌باشد و با متخلفین برخورد قانونی لازم صورت خواهد پذیرفت. 

وی با تاکید بر ضرورت استقرار نمایندگان دستگاه های جهاد کشاورزی، تعزیرات، صمت، غله، بانک‌سپه و نماینده استانداری در محل استقرار مرکز رصد و پایش طرح تاکید کرد: خروجی نظارت ها به صورت مشخص و در قالب آیتم‌های معین همچون تراکنش های نامتعارف، پخت شبانه و ساعت های نامتعارف فعالیت  استخراج و احصا گردد تا بتوان تصمیمات لازم را در این خصوص اتخاذ کرد. 

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *