کربکندی: استقلال برنامه‌ای برای عبور از مدافعان حریف نداشت/ سپاهان آرامش بیشتری داشت

0:28 - 23 مرداد 1401
کد خبر: ۴۳۹۷۶۷۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت فوتبال ایران گفت: تیم سپاهان آرامش بیشتری از تیم استقلال داشت و حتی مورایس سرمربی طلایی‌پوشان نسبت به سرمربی استقلال با آرامش در کنار زمین تیمش را هدایت می‌کرد.

رسول کربکندی در گفت‌وگو با میزان، درباره ارزیابی‌اش از بازی استقلال و سپاهان اظهار داشت: دو تیم بازی پایاپایی را انجام دادند و موقعیت آن چنانی در بازی ندیدیم. البته استقلال در نیمه اول بهتر بازی کرد، اما سپاهان از اشتباهات خط دفاعی حریف استفاده کرد و 2 گل به ثمر رساند.

وی ادامه داد: سپاهان بعد از زدن 2 گل تجمع دفاعی‌اش را بیشتر کرد و استقلال برنامه‌ای برای عبور از سد مدافعان حریف نداشت و آبی‌پوشان به ارسال‌های بی‌هدف روی آوردند که 2 ساعت دیگر هم بازی طول می‌کشید، آنها نمی‌توانستند گل بزنند. استقلال با وجود اینکه 3 دفاعه بازی می‌کرد، اما مدافعانش پراشتباه بودند. این تیم باید برای خط دفاعش فکری کند چرا که در آینده از این نقطه ضعف ضربه خواهد خورد.

*هر رکوردی شکستنی است

پیشکسوت فوتبال ایران تصریح کرد : سپاهانی‌ها حرفه‌ای دفاع کردند و در چند صحنه هم در ضد حمله خطرساز بودند و در نهایت 3 امتیاز ارزشمند دیدار خارج از خانه را به دست آوردند که در آینده به دردشان می‌خورد.

کارشناس فوتبال در مورد آرامش مورایس در کنار خط تصریح کرد: تیم سپاهان آرامش بیشتری نسبت به استقلال داشت و حتی مورایس سرمربی طلایی‌پوشان نسبت به سرمربی استقلال با آرامش در کنار زمین تیمش را هدایت می‌کرد.

کربکندی درباره شکست رکورد شکست ناپذیری استقلال بعد از یکسال تاکید کرد: هر رکوردی شکستنی است و مادام العمر باقی نمی‌ماند. استقلال فصل خوبی را در سال گذشته پشت سرگذاشت و قهرمان شد، اما این تیم در اولین بازی خود در فصل جدید در خانه‌اش و بدون تماشاگران خود باخت و کار سختی در آینده دارد.

*پتانسیل چند تیم‌ برای قهرمانی بالاتر از تیم‌های دیگر است

وی درباره اینکه سپاهان خودش را به عنوان یک مدعی قهرمانی معرفی کرد، عنوان کرد: از اکنون نمی‌توانیم درباره قهرمان فصل جدید صحبت کنیم، اما سپاهان، استقلال، پرسپولیس و فولاد سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی بهتری نسبت به مابقی تیم‌ها برای فصل جدید کردند و پتانسیل این تیم‌ها بالاتر از تیم‌های دیگر برای قهرمانی است.

کربکندی درباره بازی‌های هفته اول لیگ برتر فوتبال خاطرنشان کرد: پیروزی تیم هوادار در اراک و برتری سپاهان مقابل استقلال قهرمان فصل گذشته در ورزشگاه آزادی نتایج غیرقابل پیش‌بینی در هفته اول لیگ برتر فوتبال بود.

انتهای پیام/


برچسب ها: لیگ برتر کربکندی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *