فنونی‌زاده: پرسپولیس با این سیستم موفق نمی‌شود/ سرخپوشان همچنان با همان شیوه قدیمی بازی می‌کنند

0:46 - 23 مرداد 1401
کد خبر: ۴۳۹۸۵۲۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سرخپوشان همچنان با همان شیوه قدیمی و تنها با یک مهاجم نوک بازی می‌کنند و توپ‌ها را ارسال می‌کنند، اما در خط حمله کسی نیست از این توپ‌ها استفاده کند.

مرتضی فنونی‌زاده درباره تساوی سرخپوشان مقابل تیم فوتبال ذوب آهن در هفته اول لیگ برتر اظهار داشت: استفاده از 2 هافبک دفاعی نقطه تاریک پرسپولیس در فصل جدید است و سرخپوشان با این سیستم به موفقیت نمی‌رسند. سعید صادقی در دیدار با ذوب آهن پرتلاش و خوب بازی کرد، اما سروش رفیعی نتوانست توانایی خود را نشان بدهد.

وی ادامه داد: پرسپولیس بعد از جدایی بشار رسن خلأ یک هافبک بازیساز را حس می‌کرد، اما امسال 3 بازیکن بازیساز دارد که هر کدام می‌خواهند پاس گل بدهند. سرخپوشان با همان شیوه قدیمی تنها با یک مهاجم نوک بازی می‌کنند و توپ‌ها را به سمت دروازه ارسال می‌کنند، اما کسی نیست که به خط حمله اضافه شود تا از توپ ها استفاده کند.

فنونی‌زاده گفت: بازی جالبی از سوی 2 تیم شاهد نبودیم. به هر حال با وجود اینکه مسابقه اول بود، اما پرسپولیس نباید به راحتی امتیاز از دست بدهد چون تعداد مدعیان قهرمانی زیاد شده است. بازیکنان هم باید حواسشان باشند چرا که هواداران فقط از آنها قهرمانی می‌خواهند. متأسفانه با وجود اینکه مالکیت توپ در اختیار پرسپولیس بود، اما این تیم موقعیت آن چنانی نداشت. از سوی دیگر شاگردان گل‌محمدی با وجود اینکه مدافعان ذوب‌آهن سرزن بودند، اما همچنان اصرار به ارسال توپ‌های هوایی داشتند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: زمانی که ذوب آهن 10 نفره شد باید تاکنیک پرسپولیس تغییر می‌کرد، اما این اتفاق رخ نداد. برای ذوب آهن احترام قائل هستم، اما این تیم اصفهانی در زمین خودش به دنبال گل نخوردن بود و تساوی برابر پرسپولیس برایش برد بود، اما برای ما باخت خفیف بود.

فنونی زاده در پایان درباره جذب لوکادیا مهاجم هلندی خاطر نشان کرد: باشگاه پرسپولیس با دیدن فیلم های این بازیکن اقدام به جذبش کرد که به نظرم این بازیکن باید در تمرین شرکت کند تا قابلیت و توانایی هایش مشخص شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *