65 هزار مترمربع از اراضی کشاورزی عباس آباد استان مازندران اعاده به وضع سابق شد

9:22 - 23 مرداد 1401
کد خبر: ۴۳۹۸۷۸۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان مازندران گفت: 55 قطعه زمین کشاورزی به میزان بیش از 65 هزار متر مربع با حضور نماینده دستگاه قضایی در شهرستان عباس آباد اعاده به وضع سابق شد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد صادق اکبری در گفت‌وگو با میزان، اظهار کرد: اعاده به وضع سابق 55 قطعه زمین کشاورزی روستای یالبندان شهرستان عباس آباد به مساحت بیش از 65 هزار متر مربع با حضور نماینده دستگاه قضایی انجام شد.

رئیس کل دادگستری استان مازندران از اجرای برنامه های مستمر در جهت پیشگیری و برخورد با تصرفات اراضی ملی، تغییر کاربری‌های غیرمجاز، نظارت بر صدور مجوزات تغییر کاربری اراضی کشاورزی و باغی به‌ویژه در مناطق کشاورزی و روستایی استان مازندران خبر داد.

وی گفت: با توجه به اینکه استان مازندران از استان های حاصلخیز و بیشتر اشتغال مردم از راه کشاورزی است، شورای حفظ حقوق بیت المال استان در جهت حفظ اراضی کشاورزی تاکیدات فراوانی دارد.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری با تاکید بر ممنوعیت هر نوع تغییر کاربری زمین‏‌های کشاورزی، بیان کرد: مسئولان وزارت جهاد کشاورزی باید به شیوه قانونی از هرگونه تغییر کاربری اراضی کشاورزی و باغ‌ها پیشگیری کنند و در این راستا نیروی انتظامی نیز باید کمک کار باشد و البته دادستان ‏های سراسر استان نیز همکاری لازم را در این زمینه خواهند داشت.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *