فریبا: باخت به سپاهان برای هواداران سنگین بود/ زمان استراماچونی هم هفته‌های ابتدایی شرایط استقلال خوب نبود

0:45 - 25 مرداد 1401
کد خبر: ۴۳۹۹۴۴۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: فقط یک بازی از مسابقات لیگ برتر امسال انجام شده است و به زودی تیم استقلال به فرم ایده‌آل و نرمال بازخواهد گشت.

بهتاش فریبا در گفت‌وگو با میزان، درباره شکست تیم فوتبال استقلال مقابل سپاهان اصفهان در هفته اول لیگ برتر اظهار داشت: این دیدار از لحاظ تاکتیکی و فنی خیلی بازی خوبی بود. هر دو تیم شیوه و تاکتیک‌هایی برای برتری در بازی را داشتند. هر کدام از تیم‌ها نیز در طول مسابقه سیستم‌ خود را تغییر می‌دادند و مربیان به بهترین نحوه از بازیکنان شان بازی گرفتند.

وی افزود: متأسفانه بازیکنان استقلال به خاطر اینکه تازه فصل بدنسازی را پشت سر گذاشته بودند، هنوز بدن‌های‌شان آماده نبود که باید برای آمادگی کامل بازیکنان تا هفته سوم به آنها وقت بدهند. چون در طول یک فصل هیچ باختی نداشتیم، این باخت مقابل سپاهان خیلی برای هواداران سنگین بود، اما طرفداران نگران نباشند فقط یک بازی از مسابقات لیگ برتر امسال انجام شده است و به زودی استقلال به فرم ایده‌آل و نرمال بازخواهد گشت.

*داور پنالتی استقلال را ندید

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه سپاهان در هفته نخست مسابقات لیگ از لحاظ بدنی خیلی آماده بود، تصریح کرد: سپاهان بدنسازی پیش فصل را یک هفته زودتر از استقلال آغاز کرد و بازیکنان آنها در شرایط بدنی بهتری قرار داشتند که وارد بازی‌های لیگ شدند.

کارشناس فوتبال در خصوص داوری بازی استقلال و سپاهان گفت: بازی‌ها شروع شد و باز هم برای استقلال پنالتی مسلم را نگرفتند. همه کارشناسان داوری گفتند در دقیقه ۸۴ بازی صحنه مشکوکی روی آرمان رمضانی در محوطه جریمه سپاهان رخ داده است و داور باید پنالتی اعلام می‌کرد، اما ندید.

*ساپینتو تعویض‌های خوبی مقابل سپاهان انجام داد

فریبا در مورد تعویض‌های استقلال در نیمه دوم تاکید کرد: ساپینتو تعویض‌های خوبی انجام داد و حملات زیادی روی دروازه ایجاد شد. سپاهان تعداد نفرات خودش را در محوطه جریمه زیاد کرد که گلزنی خیلی سخت شد و در نهایت بچه‌ها تلاش خودشان را کردند، اما نتوانستند در امر گلزنی موفق باشند.

وی با اشاره به اینکه اضافه شدن نفرات کلیدی در هفته‌های بعد به استقلال کمک خواهد کرد، گفت: در هفته دوم و هفته‌های آینده بازیکنان استقلال بهتر از روزهای دیگر خواهند شد و بازیکنانی نظیر؛ قایدی، محبی و رضایی با عملکرد خوب و درخشان خودشان روند رو به رشد تیم را استارت خواهند زد. در خط میانی هم آمانوف مهره بسیار ارزشمندی است که می‌تواند در وسط زمین طراح بسیار خوبی برای تیم باشد. همچنین در هفته‌های آینده نیز ساپینتو به شرایط بازیکنان و وضعیت تیم اشراف کامل پیدا خواهد کرد.

*هواداران زیاد عجله نکنند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره اینکه باید به ساپینتو زمان کافی داده شود، اذعان کرد: به طور حتم با بازی بیشتر و هماهنگی بازیکنان، حرکت و پیروزی‌های استقلال آغاز خواهد شد. هیچ نگرانی در این هفته‌های نخست وجود ندارد. زمانی که استراماچونی سرمربی استقلال شد در 4-5 هفته ابتدایی لیگ، شرایط تیم خیلی خوب نبود، اما بعد از چند بازی تیم روی ریل موفقیت افتاد و بازی‌های خوبی را از خود به نمایش گذاشت. هواداران زیاد عجله نکنند مطمئن باشند که تیم به شرایط خوب خود بازمی‌گردد.

فریبا در مورد تعداد زیاد مهاجمان استقلال گفت: استقلال بازی‌های زیادی در مسابقات لیگ برتر، جام حذفی و حتی لیگ قهرمانان آسیا خواهد داشت. تمام بازیکنان در یک فصل طاقت‌فرسا باید در لحظات حساس بازی‌ها به تیم کمک کنند. در هر کدام از بازی‌ها پیش می‌آید که برخی از بازیکنان محروم و مصدوم شوند بر همین اساس بازیکنان آماده و تازه نفس در این لحظات سخت و دشوار فصل، می‌توانند تیم را از بحران خارج کنند. به طور حتم تمام بازیکنانی که استقلال جذب کرده است در سخت‌ترین شرایط یک فصل به کمک تیم خواهند آمد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *