رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

هلاکت نظامی صهیونیست با گلوله خودی در جریان عملیات مقاومتی فلسطینیان

9:59 - 25 مرداد 1401
کد خبر: ۴۴۰۱۹۴۲
در پی شلیک نیروهای مقاومت به سمت گروهی از نظامیان صهیونیست، یک نظامی صهیونیست به اشتباه بر اثر اصابت گلوله خودی به هلاکت رسید.

خبرگزاری میزان - منابع عبری زبان از وقوع عملیات مقاومتی در نزدیکی «طولکرم» خبر دادند.

به گفته این منابع، مبارزان مقاومت سوار بر خودرو به سمت گروهی از نظامیان رژیم صهیونیستی در منطقه «شویکه» در نزدیکی «طولکرم» تیراندازی کردند که در پی آن شماری از صهیونیست‌ها زخمی شدند.

در همین حال، پایگاه خبری عبری زبان «حدشوت حموت» اعلام کرد که نظامیان صهیونیست از دو نقطه مختلف هدف تیراندازی قرار گرفتند.

یک افسر مجروح شده در عملیات تیراندازی در نزدیکی «طولکرم،» یکی از نیروهای گردان 90 است و اکنون دچار مرگ مغزی شده است.

در نهایت، ارتش رژیم صهیونیستی هلاکت این نظامی صهیونیست در نزدیکی شهر طولکرم را تایید کرد، اما از اذعان به این‌که این نظامی در جریان تیراندازی مبارزان مقاومت به هلاکت رسیده، خودداری کرد.

ارتش این رژیم صرفا اعلام کرد که این نظامی شب گذشته به ضرب گلوله یکی دیگر از نظامیان صهیونیست به اشتباه هدف قرار گرفته و مجروح شده بود.

ارتش رژیم صهیونیستی و نیروهای امنیتی این رژیم شمار زیادی از نیروهای خود را راهی منطقه تیراندازی کرده و در جست‌وجوی مجریان عملیات هستند اما تا این لحظه راه به جایی نبردند.

شبکه 7 تلویزیون رژیم صهیونیستی هم از مشارکت نیروهای شاباک در عملیات جست‌وجو برای یافتن مجریان عملیات خبر داده است.

بسیاری از منابع صهیونیستی تاکید کردند که تیراندازی به سمت نظامیان صهیونیست از داخل یک خودرو صورت گرفته و آن‌گونه که پیداست، رژیم صهیونیستی قصد سرپوش گذاشتن بر این عملیات به منظور مخفی نگه داشتن شکست امنیتی خود در این منطقه را دارد.

نظامیان اشغالگر رژیم صهیونیستی بامداد امروز به اردوگاه «الدهیشه» در جنوب استان «بیت لحم» واقع در کرانه باختری یورش برده و با فلسطینیان درگیر شدند.

منابع محلی اعلام کردند که در جریان این درگیری، 4 جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست مجروح شدند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *