فرزند حمید نوری: هنوز پدرم حکم را به زبان فارسی نخوانده است/ دادگاه سوئد با وکیل جدید موافقت نکرد

13:23 - 25 مرداد 1401
کد خبر: ۴۴۰۲۴۶۳
دسته بندی: حقوق بشر ، عمومی
فرزند حمید نوری طی اظهاراتی در جریان نشست سخنگوی قوه قضاییه با خبرنگاران، گفت که پدرش هنوز حکم صادر شده علیه خود را به زبان فارسی نخوانده است.

خبرگزاری میزان - «مجید نوری»، فرزند «حمید نوری» شهروند ایرانی زندانی در سوئد، امروز سه‌شنبه 25 مرداد، در جریان نشست سخنگوی قوه قضاییه با خبرنگاران، در سالن سخنگویی حاضر شد.

«مجید نوری» در این نشست گفت « با پلیس سوئد که صحبت می‌کردم می‌گفت، مورد جالب در پرونده این است که این نوع برخورد با پدر شما منحصر به فرد است. پلیس سوئد می‌گوید متاسف هستم که سیستم ما چنین برخوردی با شما می‌کند.»

وی در ادامه با اشاره به برخی اقدامات ناعادلانه دادگاه سوئد علیه حمید نوری مانند نگه‌داشتن وی در انفرادی، افزود «بیش از هزار روز است که پدرم در انفرادی زندان سوئدی‌هاست.»

فرزند «حمید نوری» گفت «برخی افراد سوئدی دائم به ما می‌گویند به خاطر نوع برخورد با پدر شما متاسفیم.»

«مجید نوری» در پایان اظهارات خود گفت «هنوز پدرم حکم را به زبان فارسی نخوانده است و دادگاه سوئد هنوز با وکیل جدید که معرفی کرده‌ایم موافقت نکرده است.»

«مسعود ستایشی»، سخنگوی قوه قضاییه نیز توضیحاتی درباره آخرین وضعیت پرونده «حمید نوری» ارائه کرد؛ «ستایشی» گفت «حمید نوری در سخت ترین شرایط نگهداری می‌شود؛ هنوز حکم دادگاه را به زبان فارسی به حمید نوری نداده‌اند و فرصت تجدید نظرخواهی رو به پایان است.»

انتهای پیام/


برچسب ها: سوئد حمید نوری

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *