مورایس: به آینده سپاهان باور دارم/ راجع به لیگ ایران هنوز اطلاع زیادی ندارم

20:57 - 26 مرداد 1401
کد خبر: ۴۴۰۴۸۴۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: نمیتوانم راجع به عملکرد فردا صحبت کنم، اما نساجی تیم خوب و قابل احترامی است و ما تلاش خود را می‌کنیم و نمی‌توانیم نتیجه را پیش‌بینی کنیم.

خبرگزاری میزان - خوزه مورایس، سرمربی تیم فوتبال سپاهان، در نشست خبری پیش از بازی با نساجی مازندران اظهاراتی داشت که گزیده آنرا در زیر می‌خوانید:

*راجع به لیگ هنوز اطلاع زیادی ندارم و این دومین بازی لیگ است که در برابر نساجی است و این تیم برای ما قابل احترام است.

*وقتی مردم انتظارات زیادی دارند هیچ وقت خوشحال نیستند و همیشه به دنبال این هستند که به مراحل بالا تر برسند و این برای ما سخت است و همیشه باید تلاش کنیم که به درجات بالاتر برسیم‌.

*حس و حال هواداران را می‌دانم و آرزو دارم همه هواداران و بازیکنان فوتبال همیشه در همه جای جهان شاد باشند و ما باید همیشه فرد جدید تری از خود بسازیم.

*نمی‌توانم راجع به عملکرد فردا صحبت کنم اما نساجی تیم خوب و قابل احترامی است و ما تلاش خود را میکنیم و نمی‌توانیم نتیجه فردا با پیش بینی کنیم.

*ما باید با خودمان رقابت کنیم و هر روز بهتر شویم چون میخواهیم که هرروز بهتر شویم و قهرمانی الان مشخص نیست اما آنچه مشخص است بهتر کردن فرداهاست.

*بازیکنان جوان همیشه انرژی دارند و من از این انرژی لذت میبرم و هرروز از این بازیکنان استفاده می‌کنم. استفاده از جوانان چالش است چرا که باید به کیفیت لازم برسد تا استفا نکنیم.

*بازیکنان ما با فرایند تعریف شده پیش می‌روند و ما هر روز از آنان استفاده می‌کنیم و تلاش می‌کنیم تا بتوانند برای تیم افتخار کسب کنند.

*شایان ذکر است که ما بازیکنان خوبی مانند ارشیا سرشو، احمدرضا موسوی و محمدجواد حسینی نژاد داریم و امیدوارم که بتوانیم در آینده از آن‌ها استفاده کنیم.

*حضور هواداران در ورزشگاه؟ من در ایرانم و باید به قوانین این کشور احترام گذاشت اما می‌توان گفت حضور هواداران هیجان انگیز است و ما می‌خواهیم مردم را خوشحال کنیم و امیدوارم این اتفاق بیفتد.

*من با تجربیات خودم آمده‌ام تا این تیم را هدایت کنم پس به این تیم باور دارم، نه تنها اینجا که در هرجای دیگر از تجربه‌ام استفاده می‌کنم.

*ایران کشوری فوق العاده و بزرگ است و شور و علاقه به فوتبال در ایران به زیاد است و با این وجود تیم‌های ایرانی می‌توانند رقابت خوبی داشته باشند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *