رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

یک شهید و ده‌ها زخمی در حمله اشغالگران صهیونیست به نابلس

9:46 - 27 مرداد 1401
کد خبر: ۴۴۰۴۹۹۳
در درگیری‌های شهر نابلس یک نوجوان ۱۹ ساله فلسطینی شهید شده و حدود ۷۰ نفر دیگر نیز زخمی یا بر اثر استنشاق گاز اشک‌آور دچار خفگی شدند.

خبرگزاری میزان - در حمله بامداد امروز نظامیان اشغالگر رژیم صهیونیستی به شهر نابلس، یک فلسطینی به شهادت رسیده و ده‌ها نفر دیگر نیز زخمی شدند.

به گزارش منابع فلسطینی، هلال احمر فلسطین اعلام کرد که در درگیری‌های شهر نابلس «وسیم خلیفه»، نوجوان ۱۹ ساله فلسطینی شهید شده و حدود ۷۰ نفر دیگر نیز زخمی یا بر اثر استنشاق گاز اشک‌آور دچار خفگی شدند.

در ساعات اولیه بامداد امروز، منابع محلی از وقوع درگیری مسلحانه شدید بین مبارزان مقاومت و اشغالگران صهیونیستی در برخی مناطق شهر نابلس خبر داده بودند.

در همین حال، گردان‌های شهدای الاقصی ـ گردان نابلس ـ اعلام کرد که مبارزان فلسطینی با نظامیان صهیونیست که به محوطه‌های آرامگاه حضرت یوسف (ع) در شرق نابلس یورش برده بودند، وارد درگیری مسلحانه شدند.

منابع خبری اعلام کردند که نیروهای اشغالگر از چندین منطقه در نابلس هدف تیراندازی شدید قرار گرفتند.

شبکه 14 تلویزیون رژیم صهیونیستی هم از تیراندازی به سمت یک گشتی نظامی رژیم صهیونیستی در نزدیکی آرامگاه حضرت یوسف (ع) خبر داده و تاکید کرد که چندین گلوله به شیشه‌ جلویی آن اصابت کرده است.

این در حالی است که درگیری‌ها در مناطق دیگر فلسطین هم جریان داشت.

نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد امروز پس از یورش به شهرک «جبع» در جنوب «جنین»، «نزیه سعید ابو عون»، از سران حماس را به اسارت گرفتند.

ابو عون قبلا نیز چندین مرتبه در بند اسارت بوده است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *