زندانیان زندان‌های ایالتی آمریکا تحت تاثیر ناتوانی و بیماری‎های روانی

9:03 - 30 مرداد 1401
کد خبر: ۴۴۰۸۲۵۵
دسته بندی: حقوق بشر ، عمومی
بسیاری از افراد در زندان‌های آمریکا از بیماری رنج می‌‎برند و نیازهای بهداشتی آنها برآورده نمی‌شود.

خبرگزاری میزان - یک گزارش نشان می‎دهد بیش از یک میلیون نفر به طور روزانه در زندان‌های ایالتی آمریکا حضور دارند و این افراد عمدتاً فقیر و شامل افرادی سیاه‌پوست، بومی و اسپانیایی تبار هستند.

به گزارش اندیشکده « prisonpolicy»، اغلب، این افراد از بیماری‌های جسمی و روانی رنج می برند، یا در زندگی در زندان با معلولیت مواجه هستند.

نظرسنجی‌های انجام شده نشان می‌دهد که زندان‌های ایالتی آمریکا از وظایف قانونی خود برای برآوردن نیازهای بهداشتی ضروری زندانیان بسیار کوتاهی می‌کنند.

زندان‌ها و به خصوص زندان‌های ایالتی در زمینه برآورده کردن نیازهای بهداشتی زندانیان با شکست مواجه شده‌اند.

داده‌های جدیدترین بررسی ملی زندانیان در آمریکا نشان می‌دهد که زندان‌های ایالتی مملو از افراد بیماری هستند که به شدت مورد بی‌توجهی قرار گرفته‌‎اند.

میزان بسیاری از بیماری‌ها در زندان به طور نامتناسبی بالاست و  داده های نظرسنجی سال 2016 نشان می‌دهد که بسیاری از افراد در زندان‌های ایالتی آمریکا تحت تاثیر بیماری، ناتوانی و یا بیماری روانی هستند.

در حالی که مشکلات سلامتی یک فرد زندانی ممکن است قبل از دستگیری شروع شود، حبس اغلب مشکلات را تشدید و یا مشکلات جدیدی ایجاد می‌کند.

بیش از یک نفر از هر 6 نفر (17 درصد ) افراد مسن در زندان‌های آمریکا به بیماری آسم مبتلا هستند در حالی که این رقم برای جمعیت عمومی آمریکا تنها 8 درصد است.

حدود 7 درصد از جمعیت بزرگسال آمریکا نیز از اختلال مصرف مواد مخدر رنج می‌برند و این رقم برای زندان‌ها حدود 49 درصد است.

به طور کلی 42 درصد از افرادی که در زندان‌های ایالتی آمریکا حضور دارند از بیماری، معلولیت و یا بیماری‌های روانی رنج می‌برند و این در حالی است که مقامات زندان‌ها توجهی به این افراد ندارند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *