دپوی روغن موتورهای قاچاق در یک انبار

17:32 - 07 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۲۱۵۳۴
رئيس پليس امنيت اقتصادي تهران بزرگ از کشف بیش از 317 هزار ليتر روغن موتور و گیربکس خارجی قاچاق در عملیات ماموران این پلیس خبر داد.

خبرگزاری میزان - بنا به اعلام پلیس، سرهنگ" هدایت بهرامی" بيان داشت: ماموران پليس امنيت اقتصادي تهران در ادامه برنامه ها و طرح هاي مقابله با قاچاقچيان کالا با رصد هوشمندانه خود از دپوی محموله روغن موتور و گیربکس قاچاق در يکی از انبارهای محدوده "شور آباد "شهر ری مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.


وي افزود: ماموران پس از شناسایی محل دقیق انبار و انجام تحقيقات تخصصي طي هماهنگي با مرجع قضائي از اين انبار بازديد کردند و 317 هزار لیتر روغن موتور و گیربکس قاچاق در بشکه های ۲۲۰ لیتری که به صورت قاچاق تهیه شده بودند کشف کردند.


رئيس پليس امنيت اقتصادي تهران با اشاره به اينکه کارشناسان مربوطه ارزش روغن موتور و گیربکس مکشوفه را 150 ميليارد ريال اعلام کردند اظهار داشت: در اين رابطه يک نفر دستگير و پس از تشکيل پرونده براي اقدامات قانوني به مراجع قضائي تحويل داده شد.


سرهنگ بهرامی بيان داشت: اين گونه طرح ها و اقدامات پليسی در دستور کار این پلیس قرار دارد و با کساني که در زمينه قاچاق کالا فعاليت مي کنند برخورد قاطعانه خواهد شد و اين افراد به دست قانون سپرده مي شوند.


وی در خاتمه از شهروندان خواست، درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکارکالا با این پلیس به شماره های 02166747343 ویا 09999871392 تماس بگیرند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *