پیامدهای پرداخت‌ هزینه های پزشکی برای زندانیان در زندان‌های آمریکا

9:05 - 09 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۲۳۹۲۸
دسته بندی: حقوق بشر ، عمومی
بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهند که در زندان‌های آمریکا زندانیان مجبور به پرداخت بخشی از هزینه مراقبت‌های بهداشتی و پزشکی خود هستند.

خبرگزاری میزان - سیستم زندان‎های فدرال آمریکا در 40 ایالت همچنان از افراد زندانی هزینه‌های غیرقابل قبولی برای مراقبت‌های پزشکی دریافت می‌کنند.

به گزارش اندیشکده آمریکایی «prisonpolicy»، تجزیه و تحلیل‌ها از پرداخت‌های پزشکی در زندان‌های سراسر آمریکا، رویه رایج اما کاملا عقب‌مانده از دریافت هزینه‌های غیرقابل تحمل از افراد زندانی برای مراقبت‌های بهداشتی را آشکار کرد؛ در سال 2017، تنها هشت ایالت هزینه‌ای برای هزینه پزشکی زندانیان دریافت نکردند.

در حال حاضر نیز اگرچه ایالت‌هایی به این فهرست هشت ایالت افزوده شده‌اند اما همچنان بیشتر ایالت‌های آمریکا دریافت هزینه‌های پزشکی از زندانیان را حذف نکرده‌اند.

با توجه به دستمزدهای بسیار پایینی که افراد زندانی در زندان‌های آمریکا دریافت می‌کنند، حتی پرداخت هزینه‌‌های پایین پزشکی هم برای اکثر این افراد غیرممکن است.

این روند دو پیامد اجتناب ناپذیر و خطرناک دارد؛ نخست، وقتی که افراد بیمار در زندان از پزشک دوری می‌کنند، و با بیماری از زندان آزاد شوند احتمال سرایت بیماری به سایر افراد در جامعه بسیار بیشتر است و دوم اینکه تا زمانی که افراد در زندان از پزشک دوری کنند، احتمالا بیماری در زندان شیوع بیشتری خواهد داشت.

پرداخت هزینه های پزشکی یک بازی انتظار خطرناک را برای افراد زندانی ایجاد کرده است.

بررسی‌های انجام شده نشان داد که بسیاری از ایالت‌های آمریکا در طول همه‌گیری ویروس کرونا، برخی یا همه هزینه‌های پزشکی را از افراد زندانی دریافت نکردند اما  اکنون، بسیاری از ایالت‌ها این تعلیق‌ها را متوقف کرده‌اند و افراد زندانی را مجبور می‌کنند تا بار دیگر بخش‌ زیادی از دستمزد ناچیز خود را برای مراقبت‌های پزشکی بپردازند.

از آنجایی که ایالت‌ها انتشار داده‌های مربوط به کرونا را در زندان‌ها متوقف کرده و سیاست‌های اساسی را که دستکم برای محافظت از افراد زندانی انجام می‌دهند منتشر نمی‌شود، این احتمال وجود دارد که همه‌گیری ویروس همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *