رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رئیس کل دادگستری استان کرمان: ظرفیت قوه‌قضاییه برای گره گشایی از تولید به کارگرفته شده است

11:42 - 11 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۲۷۰۱۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به اینکه از ظرفیت قوه قضاییه برای حمایت از تولید استفاده شده است، گفت: از زمانی که قوه قضاییه به حمایت از تولید وارد شده، بسیاری از گره ها و‌مشکلات تولیدکنندگان یرطرف شده است.

خبرگزاری میزان- حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی در بازدید از کارخانه کاشی فخار رفسنجان با اشاره به بازدید مستمر از واحدهای تولیدی و صنعتی، گفت: تولید از مهمترین و ضروری ترین نیازهای کشور به شمار می رود و رهبر معظم انقلاب اسلامی سالها بر این موضوع تاکید داشته اند و محوریت نامگذاری سالها مبتنی بر کمیت و کیفیت تولید بوده است.

وی با اشاره به این مطلب که واحد تولیدی کاشی فخار از واحدهای تولیدی خوشنام است، تصریح کرد: در دیپلماسی اقتصادی مشکلاتی داریم و‌علی رغم اینکه یکی از اولویت‌های کاری دولت جدید موضوع ديپلماسی اقصادی بوده است اما مسائل این حوزه به صورت کامل برطرف نشده است.

رئیس کل دادگستری استان کرمان همچنین بر ورود و افزایش حضور در بازارهای کشورهای همسایه تاکید و‌ عنوان کرد: وضعیت جغرافیایی استان کرمان زمینه لازم برای ورود به بازار کشورهای همسایه را فراهم‌ کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی، به همراه جمعی از اعضای شورای قضایی استان و مسئولان قضایی رفسنجان به مدت سه ساعت از تعدادی از واحدهای تولیدی از جمله کارخانه اروند چرخ و کارخانه های ساخت کاشی و سرامیک فخار رفسنجان بازدید کردند.

انتهای پیام/


برچسب ها: بازدید

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *