رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

آغاز تمرینات تیم ملی کوراش برای حضور در قهرمانی جوانان آسیا از امروز

13:26 - 13 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۳۰۰۰۰
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
ملی‌پوشان تیم کوراش جوانان ایران امروز نخستین جلسه تمرینی خود در تایلند، محل برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا برگزار می‌کنند.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی فدراسیون ووشو، رقابت‌های کوراش قهرمانی جوانان آسیا به میزبانی شهر چونبوری در کشور تایلند برگزار خواهد شد؛ رویدادی که قرار است ۱۵ کشور از جمله ایران در آن شرکت کنند و برای کسب مدال‌های رنگارنگ با هم به رقابت بپردازند.

امروز (یکشنبه) تیم‌ها از سوی کشور میزبان مورد پذیرش قرار می‌گیرند و بعدازظهر نیز نخستین جلسه تمرینی‌شان را برگزار می‌کنند.

طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، فردا (دوشنبه) قرار است سمینار داوری برگزار شود و روز سه‌شنبه نیز وزن‌کشی مسابقات انجام خواهد شد.

مسابقات کوراش قهرمانی جوانان آسیا به مدت ۴ روز در مجموعه ورزشی دانشگاه کاتسرات به عنوان معتبرترین موسسه آموزشی در تایلند برگزار خواهد شد.

به همین منظور کوروش خسرویار مدیر فنی کنفدراسیون کوراش آسیا و اقیانوسیه، صبح امروز از این مجموعه بازدید کرد و کارهای مربوط به کنترل اولیه را انجام داد. وی همچنین در خصوص برخی مسائلی که نیاز به تغییر داشتند، دستوراتی را به برگزار کنندگان صادر کرد.

پردیس عیدی وندی در ۵۷- کیلوگرم، هدیه یزدانی در ۶۳- کیلوگرم، آتوسا نمامی در ۷۸- کیلوگرم، کیمیا آزموده در ۸۷+ کیلوگرم اعضای تیم دختران ایران هستند که با سرمربیگری بتول پاکروح در این رویداد حضور خواهند داشت.

همچنین سید حبیب مهنانی در ۵۵- کیلوگرم، مهدی قره غاش در ۶۰- کیلوگرم، امیرحسین حبیب زیارت در ۶۶- کیلوگرم، رامین احمدزاده در ۷۳- کیلوگرم، ابوالفضل عفتی ارکان در ۸۱- کیلوگرم، مرصاد احمدزاده در ۸۱- کیلوگرم، امیر محمدی بریمانلو در ۹۰- کیلوگرم، پوریا مهنانی در ۱۰۰- کیلوگرم، محمدرضا وحدانی در ۱۰۰+ کیلوگرم، تیم کوراش جوانان پسران را تشکیل می‌دهند. در این تیم علی مهنان به عنوان سرمربی، امید علی کرمی و محمدعلی ترک‌تبار چلندر به عنوان مربی و احمد خسرویار به عنوان سرپرست، این تیم را همراهی می‌کنند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *