ضرب و شتم پناهجویان در پناهگاه بی خانمان‌ها توسط پلیس آمریکا

8:02 - 21 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۳۹۹۱۹
دسته بندی: حقوق بشر ، عمومی
در میانه انتقال پناهجویان از ایالت‌های جمهوریخواه به شهرهای دموکرات آمریکا، یک پناهجو توسط پلیس نیویورک مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

خبرگزاری میزان – در حالی که دو ایالت «تگزاس» و «آریزونا» اقدام به انتقال پناهجویان و مهاجران به شهرهای دیگر کردند، یک پناهجو در اقامتگاه بی خانمان‌های شهر «نیویورک» هدف ضرب و شتم قرار گرفت.

به گزارش «گاردین»، یک افسر اداره خدمات بی خانمان‌های شهری «نیویورک» یک پناهجوی 21 ساله را در پناهگاه بی خانمان‌ها مورد ضرب و شتم قرار داد.

پناهجوی مذکور پس از آن که چند افسر دیگر به کمک همکارانشان آمدند و وی را با باتوم مورد ضرب و شتم قرار دادند، به بیمارستان منتقل شد.

حادثه مذکور توسط دوربین‌های امنیتی ضبط شد.

یک پناهجوی حاضر در محل، اقدام افسران آمریکایی را استفاده بیش از حد از زور و سوءاستفاده از قدرت توصیف کرد.

پناهجویان منتقل شده به «نیویورک» می‌گویند که اگرچه مقام‌های این شهر برای ورودشان اعلام آمادگی کردند اما آن‌ها در تامین غذا و جای خواب با مشکل مواجه هستند.

آن‌ها می‌گویند: بدیهی است که وضعیت بسیار غم انگیزی است؛ زیرا بسیاری از ما حتی برای رسیدن به اینجا از موقعیت‌های بسیار سخت و خشونت آمیز فرار کردیم؛ بسیاری از ما مجبور شدیم روزها را در جنگل بگذرانیم؛ چنین رفتارهایی آن هم پس از عبور از همه مشکلات  ناراحت کننده است.

این اتفاق در حالی رخ داد که اخیرا انتقادهای زیادی درباره انتقال پناهجویان از ایالت‌های مرزی جمهوریخواه به شهرهای دموکرات مطرح شده است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *