تمهیدات ویژه پلیس راهور تهران بزرگ در روز جاماندگان اربعین حسینی ( ع )

14:35 - 23 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۴۴۶۸۲
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در برنامه شهر امن در خصوص تمهیدات پلیس راهور برای اجرای مراسم جاماندگان اربعین حسینی ( ع ) گفت: پیش بینی های لازم در خصوص پارک خودروها در محل های مربوطه و استفاده از حمل و نقل عمومی برای شرکت کنندگان شده است.

خبرگزاری میزان - به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار محمد حسین حمیدی صبح امروز در برنامه زنده شهر امن در استودیو پلیس پایتخت حضور یافت ودر خصوص تمهیدات ویژه پلیس راهور تهران بزرگ در روز جاماندگان اربعین حسینی ( ع ) توضیح داد.


این مقام ارشد پلیسی گفت: پیش بینی می شود در مراسم امسال 3 میلیون نفر در مراسم جاماندگان اربعین حسینی (ع) حضور و شرکت کنند.


وی افزود: مراسم راهپیمایی ما امسال از میدان امام حسین ( ع ) به سمت آرامگاه مقدس شاه عبدالعظیم حسنی (ع) در شهر ری خواهد بود در طول مسیر خیابان 17 شهریور ، میدان خراسان ، میدان شوش ، خیابان فداییان اسلام را خواهیم داشت که این مراسم از طلوع آفتاب تا غروب آفتاب ادامه خواهد داشت.


سردار حمیدی افزود: پیش بینی های لازم در خصوص پارک خودروها در محل های مربوطه و استفاده از حمل و نقل عمومی برای شرکت کنندگان شده است.


وی بیان کرد: شمال به جنوب این محدوده مسیر اصلی برگزاری این مراسم و شرق و غربی ها و خیابان های عمود که به خیابان 17 شهریور وصل می شوند محل پارک خودروهای شخصی است.


وی گفت: همکاران بنده از نخستین ساعات بامداد روز اربعین در محل های استقرار خود حضور دارند و نسبت به هدایت خودروها اقدام می کنند و شهروندان می توانند نسبت به پارک خودروها با توجه به بنرهایی که نصب گردیده و راهنمایی های لازم اقدام کنند.


وی گفت: در بخش انتهایی کار که در شهر ری خواهد بود شرایط متفاوت است و ما تقریبا تجمیع عزیزان را در آن محدوده خواهیم داشت و مساله ای که در این موضوع وجود دارد این است که فضا و آستان حرم شاه عبدالعظیم حسنی (ع) کشش و گنجایش این حجم از جمعیت را ندارد و طبعا همچین جمعیتی اگر آنجا بیایند متراکم خواهد شد و هوای گرم می تواند مشکلات زیادی برای عزیزان ایجاد کند.


سردار حمیدی گفت: به همین منظور توصیه ما به همه عزیزان این است که در این محدوده همان کار خوبی را که در کربلا انجام می دهند و اینکه عزیزان از راههای دور می آیند و چندین روز در راه هستند ولی به کربلا می رسند با یک سلام خدمت سرور و سالار شهیدان برمی گردند و همین وضع را عملیاتی کنیم و با یک سلام ، پایان کار خود را داشته باشند تا در آنجا تجمع جمعیتی نداشته باشیم.


رئیس پلیس راهور تهران گفت: در تمام این سال ها در شهر تهران با نظم و ترتیب خاصی مشاهده شد لذا پیش بینی می کنیم امسال نیز همین اتفاق بیافتد و در ساعات پایانی شاهد انضباط خوبی در آن محدوده باشیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *