وکیل قلابی را شناسایی کنید

14:38 - 29 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۵۱۰۲۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادگستری کل استان البرز از شهروندان خواست تا وکیل قلابی را شناسایی کنند.

خبرگزاری میزان - در روزهای گذشته گزارش‌هایی مبنی بر فعالیت‌ فردی به نام رسول دکامئی در پوشش وکیل به دادگستری استان البرز اعلام شد.

براساس گزارش‌ها نامبرده خود را به دروغ وکیل دادگستری معرفی کرده و با وعده‌ی حل مشکلات حقوقی شهروندان با ادعای نفوذ گسترده در دادگستری استان، وجوه بسیاری را از شهروندان اخذ کرده است.

دستورات قضایی لازم جهت انجام تحقیقات با ارجاع پرونده به شعبه دوم بازپرسی دادسرای فردیس صادر شد.

پس از انجام تحقیقات در شعبه دوم بازپرسی دادسرای شهرستان فردیس، برای روشن شدن ابعاد اقدامات مجرمانه متهم و کشف ادله‌ی کافی، دستور جلب متهم صادر شد که با همکاری عوامل حفاظت ‌‌اطلاعات دادگستری استان البرز متهم دستگیر شد.

بیشتربخوانید

مشاور قلابی قوه قضاییه در یزد دستگیر شد

در پی دستگیری متهم و با کشف اسناد و اوراق متعدد مربوط به وی روشن شد که نامبرده مضاف بر استفاده از اسناد مجعول، در موارد متعددی خود را وکیل معرفی کرده و ‌‌از افراد زیادی پول اخذ کرده است.

متهم این پرونده، محل کار خود را در دفتر یکی از موسسات حقوقی شهرستان فردیس انتخاب کرده بود با حضور مکرر در دفاتر خدمات قضایی و معرفی خود به عنوان وکیل عملا توانسته بود افراد زیادی را فریب دهد.

در رابطه با این پرونده تعدادی از مالباختگان با حضور در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان فردیس و شناسایی متهم اقدام به شکایت کرده اند.

با دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان فردیس، تصویر متهم در رسانه‌ها منتشر می‌شود تا شکات بتوانند وی را شناسایی کنند.

شکات می‌توانند در صورت شناسایی متهمان، جهت طرح شکایت به شعبه دوم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان فردیس مراجعه کنند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *