ممنوعیت تخریب و تغییر کاربری پارک جنگلی لاهیجان با دستور قضایی

8:59 - 30 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۵۱۶۷۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان گفت: بر اساس دستور رئیس کل دادگستری استان گیلان هیچ شخص یا مقامی حق تخریب و یا قطع درختان و تغییر کاربری پارک جنگلی لاهیجان را ندارد.

خبرگزاری میزان - حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی رئیس کل و احمد آقایی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان همراه با تعدادی از مدیران اجرایی استان از پارک جنگلی لاهیجان بازدید کردند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان در حاشیه این بازدید با اشاره به اینکه پارک جنگلی لاهیجان به مساحت 2 و نیم هکتار مملو از درختان کهنسال و تفرجگاه زیبایی برای مردم منطقه است، اظهارکرد: این پارک می تواند بستر مناسبی برای جذب گردشگر بوده و در اقتصاد مردم منطقه تاثیر گذار باشد.

وی در ادامه افزود: بر اساس دستور رئیس کل دادگستری استان گیلان این پارک باید در اختیار شهرداری قرار گرفته و هیچ شخص یا مقامی حق تخریب و یا قطع درختان و تغییر کاربری آن را ندارد.

احمدآقایی همچنین تصریح کرد: دستگاه قضایی با کسانی که در پی تغییر کاربری این جنگل بوده و قصد تخریب آن را دارند با قاطعیت برخورد می کند.

بیشتر بخوانید:

۴ ویلای غیرمجاز در استان گیلان تخریب شد

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *