آمریکا از ژاپن و عربستان برای شکست ایران کمک گرفت/ بررسی وضعیت حریفان تیم ملی در آستانه جام جهانی

0:15 - 01 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۵۲۸۳۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
حریفان ایران در گروه دوم رقابت های جام جهانی با جدیت مشغول آماده سازی خود هستند.

خبرگزاری میزان - کمتر از دو ماه به آغاز جذاب ترین گردهمایی فوتبالی جهان باقی مانده و ۳۲ تیم حاضر در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با جدیت مشغول آماده سازی خود برای حضوری آبرومندانه و مقتدرانه در این نمایش بین المللی هستند. تیم ملی ایران در گروه B مسابقات جام جهانی سه حریف قدرتمند پیش روی خود می‌بیند و شاگردان کارلوس کی روش حتی نسبت به ۲ دوره‌ی قبل هم کار سخت تری دارند.

تیم ملی انگلیس بعنوان قوی‌ترین همگروه ایران و دارنده بیشترین شانس صدرنشینی گروه B، روز جمعه ۱ مهر ۱۴۰۱ و از ساعت ۲۲:۱۵ در ورزشگاه جوزپه مه آتزا مهمان تیم ملی ایتالیا (غایب بزرگ جام جهانی ۲۰۲۲) خواهد بود. شاگردان گرت ساوتگیت سپس در روز دوشنبه ۴ مهر در ورزشگاه ومبلی لندن از تیم ملی آلمان پذیرایی خواهند کرد. هر دو دیدار از سری رقابت های سطح اول لیگ ملت های اروپا برگزار می شود.

تیم ملی آمریکا دیگر حریف سرسخت ایران در جام جهانی قطر است و رقابت با این حریف حساسیت های خاص خود را به همراه خواهد داشت. آمریکایی ها روز جمعه ۱ مهر در شهر دوسلدورف آلمان، با تیم ملی ژاپن مصاف خواهند کرد و سپس سه شنبه ۵ مهر در خاک اسپانیا با تیم ملی عربستان سعودی بازی می‌کنند. دیدار با دو تیم قدرتمند آسیایی می تواند شبیه سازی بسیار خوبی از سبک فوتبال ایران برای شاگردان برهالتر باشد و این نشان دهنده‌ی تمرکز زیاد یانکی ها برای شکست یوز های ایرانی است.

تیم ملی ولز سومین حریف ایران در گروه دوم رقابت‌های جام جهانی است. شاگردان رابرت پیج امشب در چارچوب لیگ ملت های اروپا، از ساعت ۲۲:۱۵ در بروکسل به مصاف تیم ملی بلژیک خواهند رفت و سپس در روز یکشنبه ۳ مهر در شهر کاردیف میزبان تیم ملی لهستان خواهند بود.

تیم ملی ایران در راه رسیدن به جام جهانی قطر حواشی بسیاری را پشت سر گذاشت و در این راه فرصت زیادی هم برای آماده سازی از دست رفت. پس از وعده های دروغین فدراسیون قبلی مبنی بر برگزاری بازی دوستانه با تیم های مختلف، این اتفاق هیچگاه نیفتاد و فرصت‌ هماهنگی با فدراسیون‌های متناسب و مرتبط با حریفان ایران از دست رفت.

ملی پوشان جمعه ۱ مهر ساعت ۱۹:۳۰ در اتریش به دیدار تیم ملی اروگوئه می‌روند و روز سه شنبه ۵ مهر ساعت ۱۸ با تیم ملی سنگال دیدار خواهند کرد. دو حریف که با وجود نام معتبر و قدرت تیمی، ارتباط زیادی به حریفان ما در جام جهانی ندارند اما به هر حال می‌توانند محک مناسبی برای شاگردان کی‌روش باشند و قطعاً از تیم دوم الجزایر یا تیم عجیبی چون سیرالئون بسیار بهتر هستند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *