سخنگوی وزارت امور خارجه: سالروز آغاز جنگ ۸ ساله علیه ایران، روایتگر هشت سال مجاهدت ملتی متحد زیر یک پرچم است

20:23 - 31 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۵۳۱۳۶
سخنگوی وزارت امور خارجه با انتشار پیامی در فضای مجازی نوشت: سالروز آغاز جنگ ۸ ساله علیه جمهوری اسلامی ایران، روایتگر هشت سال مجاهدت ملتی متحد، منسجم و یکپارچه زیر یک پرچم است.

خبرگزاری میزان - کنعانی در آستانه چهل و دومین سالروز آغاز جنگ تحمیلی و هفته دفاع مقدس با انتشار پیامی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:در آستانه چهل و دومین سالروز آغاز جنگ تحمیلی، حافظه جمعی ملت ایران، آخرین روز تابستان سال ۵۹ را به خوبی به یاد می آورد.

سخنگوی وزارت امورخارجه افزود: سالروز آغاز جنگ ۸ ساله علیه جمهوری اسلامی ایران، روایتگر هشت سال مجاهدت ملتی متحد، منسجم و یکپارچه زیر یک پرچم است که برغم رنجها، زخم ها، شهادت ها و اسارتها، پرچم عزت و شرافت شان را لحظه ای بر زمین ننهادند و از کران تا کران خاک وطن شان حفاظت نمودند.

وی گفت: داستان دفاع مقدس، داستان غرور و افتخار وحدیث ماندگار پایداری، دلاوری و فداکاری ملت بزرگ ایران در برابر یک جهان دشمنی و ناجوانمردی است.

کنعانی ادامه داد: در چهل و دومین سالگرد حماسه آفرینی‌های مجاهدان بزرگ دفاع مقدس، به روح پرفتوح امام خمینی رضوان الله تعالی علیه و شهدای گرانقدر دفاع مقدس درود می‌فرستیم و در برابر مجاهدت‌های آزادگان، ایثارگران و رزمندگان غیور این سرزمین، سر تعظیم فرود می آوریم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *