پوشش امدادی پیاده‌روی زائران حرم رضوی با مشارکت 7 استان

11:05 - 01 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۵۳۲۸۰
رئیس سازمان امداد و نجات این جمعیت گفت: از بیست و هفتم شهریور ماه به بعد کار خدمات امدادی جمعیت هلال‌احمر با ایجاد 106 پایگاه و پست موقت در مسیرهای منتهی به مشهد مقدس آغاز شده است و از 7 استان معین برای پوشش مسیرهای فوق استفاده شده است.

خبرگزاری میزان - به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر، رئیس سازمان امداد و نجات این جمعیت گفت: از بیست و هفتم شهریور ماه به بعد کار خدمات امدادی جمعیت هلال‌احمر با ایجاد 106 پایگاه و پست موقت در مسیرهای منتهی به مشهد مقدس آغاز شده است و از 7 استان معین برای پوشش مسیرهای فوق استفاده شده است.

مهدی ولی‌پور اظهار کرد: امدادگران هلال‌احمر در حال حاضر به ارائه خدمات به زائران امام رضا علیه السلام که قصد پیاده روی به سمت حرم رضوی در مشهد را دارند، می‌پردازند.

وی تصریح کرد: از بیست و هفتم شهریور ماه به بعد کار خدمات امدادی جمعیت هلال‌ احمر با ایجاد 106 پایگاه و پست موقت در مسیرهای منتهی به مشهد مقدس آغاز شده است و از 7 استان معین برای پوشش مسیرهای فوق استفاده شده است.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر خاطرنشان کرد: مسئولیت امدادرسانی به زائران در حوادث احتمالی بر عهده جمعیت هلال‌ احمر است و برنامه‌ریزی های لازم در این خصوص انجام شده است.

ولی‌پور در ادامه یادآور شد: حدود 1000 امدادگر و نجاتگر جمعیت هلال‌احمر مسئولیت ارائه خدمات به زائران حضرت علی‌بن موسی الرضا علیه السلام را بر عهده‌ دارند و امیدواریم حادثه و سانحه‌ای برای هیچ یک از زائران ایجاد نشود اما آمادگی لازم در این زمینه وجود دارد.

وی اضافه کرد: خدمات هلال احمر تا پنجم مهر ماه به زائران حرم مطهر رضوی ادامه دارد تا عزیزانی که قصد سفر به مشهد دارند به سلامت به مبدا سفر خود بازگردند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *