بازدید سرزده رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از واحد ثبتی پیروزی در تهران/ بابایی: تعداد پرونده‌های این واحد ثبتی با بسیاری از استان‌ها برابری می‌کند

16:39 - 02 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۵۴۳۸۲
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، روز شنبه دوم مهرماه از اداره ثبت اسناد و املاک "پیروزی" در تهران بازدید کرد.

خبرگزاری میزان_ حسن بابایی از اداره ثبت اسناد و املاک "پیروزی" در تهران بازدید کرد.

وی در این بازدید سرزده که برخی معاونین و مدیران کل سازمان ثبت نیز وی را همراهی می کردند، در جریان آخرین وضعیت خدمت رسانی ثبتی و مسائل و مشکلات این اداره قرار گرفت.

رئیس سازمان ثبت در جریان این بازدید که از بخش های مختلف این واحد ثبتی انجام گرفت، در گفت و گوی صمیمی با کارکنان و طرح پرسش های مختلفی از آنان در خصوص فرآیندهای ثبتی و آمارهای ارائه شده، توصیه های لازم را به آنان ارائه کرد.

بابایی در ادامه ضمن گفت و گو با مراجعین به این واحد ثبتی، درخواست ها و مسائل آنان را مستقیماً رسیدگی و دستورات لازم را صادر کرد.

رئیس سازمان ثبت بعد از استماع توضیحات رئیس و معاون این واحد ثبتی و کسب اطلاع از وجود بیش از 450 هزار پرونده ثبتی در این اداره که حداکثر با 45 نیروی انسانی اداره می شود افزود: این آمارها نشان می دهد که حجم کار و تعداد پرونده های واحد ثبتی "پیروزی" با بسیاری از استانها برابری می کند که این حجم سنخیتی با ساختمان استیجاری و تجهیزات موجود ندارد.

وی بعد از این بازدید که در راستای برنامه های تحول و تعالی قوه قضائیه و سازمان ثبت برای تحقق شعار خدمت رسانی به مردم و حضور میدانی برای رصد دقیق فعالیتهای ثبتی انجام می گیرد، از مسئولین اداره کل ثبت اسناد و املاک استان تهران خواست تا با احصاء مشکلات و کاستی های واحدهای ثبتی تهران از حیث ساختمان، تجهیزات و نیروی انسانی، پیگیری های لازم را جهت مرتفع کردن مشکلات کارکنان و ارائه خدمات بهتر به مردم انجام دهند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *