پاشازاده: تعویض‌های‌ کی‌روش نشان از نبوغش دارد/ حسینی ثابت کرد گزینه قابل اعتمادی است

0:15 - 06 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۵۶۶۶۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم ملی فوتبال ایران گفت: سنگال به خوبی می‌دانست مقابل ایران از پیش برنده نیست و از همان ابتدا محکم و با تمام توان بازی کرد تا با شکست مواجه نشود.

مهدی پاشازاده در‌ گفت‌وگو با میزان، درباره تساوی تیم ملی فوتبال ایران مقابل سنگال در اردوی تدارکاتی اتریش اظهار داشت: بازی خوب و جذابی را شاهد بودیم. هرچند ما خیلی دفاع و کم حمله کردیم، اما مقابل تیمی با قدرت و کیفیت سنگال نتیجه خوبی به دست آوردیم.

وی ادامه داد: در یکسری از پست‌ها مشکلات داریم که در بازی‌های دوستانه باید برطرف شود. نقاط ضعف و قوت خود را باید شناسایی کنیم. البته تفکرات کی‌روش در نیمه اول و دوم متفاوت بود.

*آزمون با حضورش روند بازی را تغییر داد

مدافع سابق تیم ملی فوتبال درباره گل به خودی مرتضی پورعلی گنجی گفت: این اتفاقات جزیی از فوتبال است. تمام بازیکنان از جمله پورعلی گنجی تلاش خود را کردند و نباید این بازیکن را مقصر دریافت گل بدانیم.

پاشازاده درباره تعویض‌های کی‌روش تصریح کرد: به هر جهت تاکتیکی در تعویض‌ها وجود دارد و آن این بود سردار آزمون با حضورش در زمین مسابقه روند بازی را برای تیم ما تغییر داد و به گل رسیدیم و این مسأله نشان از نبوغ بالای کی‌روش داشت. در دیدار مقابل اروگوئه نیز همین اتفاق به صورت برعکس داد، یعنی طارمی جای آزمون به زمین آمد و گلزنی کرد که نشان از شناخت بالای کی‌روش از تیمش دارد.

*سنگال از همان ابتدا محکم و با تمام توان بازی کرد

وی با بیان اینکه تیم فوتبال سنگال یکی از تیم‌های سطح اول دنیاست، عنوان کرد: سنگال به عنوان قهرمان قاره آفریقا بازیکنان مطرحی در اختیار دارد که در‌ بهترین تیم‌ها و لیگ‌های دنیا بازی می‌کنند. این تیم آفریقایی به خوبی می‌دانست که مقابل ایران از پیش برنده نیست و از این رو از همان ابتدا محکم و با تمام توان بازی کرد تا با شکست مواجه نشود.

پاشازاده در پایان درباره عملکرد سیدحسین حسینی درون دروازه تیم ملی خاطرنشان کرد: حسینی در بازی با سنگال به خوبی دروازه‌بانی کرد و بنظرم بهترین بازیکن زمین بود. او ضمن اینکه روی گل حریف تقصیری نداشت چندین بار با مهارهایش مانع باز شدن دوباره دروازه تیم ملی شد و ثابت کرد می‌توان در بازی‌های حساس به او اعتماد کرد. حسینی در چند موقعیت با واکنش‌های مناسب مانع گلزنی مهاجمان خطرناک و سرشناس سنگال شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *