رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بریانیان: حذف تیم بانوان ذوب‌آهن راه حل خوبی برای کاهش مشکلات نیست/ در ورزش معلولین پولی نیست

8:45 - 07 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۵۷۱۴۷
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
سرمربی تیم والیبال نشسته بانوان ذوب آهن اصفهان گفت: امیدوارم دولت و مراجع ذیصلاح کمک کنند تا تیم‌های بانوان منحل نشود.

لیلا بریانیان در گفت‌وگو با میزان، در رابطه با شرایط تیم والیبال نشسته بانوان ذوب آهن، اظهار داشت: برای فصل جدید ترکیب سال گذشته را حفظ کردیم و سعی بر این بود که حداکثر نیروی بومی را داشته باشیم و تنها با جذب دو ملی‌پوش تیم را تقویت کنیم و حضور خوبی در لیگ برتر والیبال نشسته بانوان داشته باشیم.

وی با بیان اینکه باشگاه ذوب آهن همیشه بهترین نتیجه را می‌خواهد، تصریح کرد: باشگاه تلاش خود را می‌کند تا بهترین امکانات را در اختیار ما قرار دهد و در مقابل هم انتظار کسب نتیجه خوب دارد. هدف گذاری ما برای فصل جدید حفظ جایگاه سال گذشته و بعد از آن قهرمانی است.

سرمربی تیم والیبال نشسته بانوان ذوب آهن در جواب به سوال خبرنگار میزان مبنی بر اینکه باشگاه ذوب آهن به دلیل مشکلات مالی تیم فوتبال بانوان خود را منحل کرد، آیا این مشکلات مالی به تیم والیبال نشسته بانوان هم رسیده یا خیر؟ گفت: مسابقات معلولین با دیگر رشته‌ها تفاوت دارد، کار ما در طول سال نیست و مسابقاتی که داریم به صورت متمرکز برگزار می‌شود، اما تیم‌های دیگر مانند فوتبال کل سال درگیر هستند و هزینه‌هایی که دارند بیشتر از هزینه‌های تیم ما است.

بریانیان ادامه داد: مشکلات مالی دلیل خوبی برای حذف یک تیم نیست، اما یکطرفه هم نمی‌توانیم به این موضوع نگاه کنیم و کسانی که بودجه مشخص می‌کنند باید پاسخگو باشند. حذف تیم بانوان راه حل خوبی برای کم کردن مشکلات نیست زیرا امکانات ورزشی بانوان ما همیشه حداقل‌ها است. ارگان‌ها و مسئولین باید جواب عواقب انحلال تیم‌های بانوان را بدهند، امیدوارم دولت و مراجع ذیصلاح کمک کنند تا تیم‌های بانوان منحل نشود.

وی در خصوص حضور محمدرضا رحیمی سرمربی سابق تیم والیبال نشسته ذوب آهن بر روی نیمکت تیم ملی عراق، اظهار کرد: رحیمی سال گذشته هدایت تیم والیبال نشسته آقایان ذوب آهن را برعهده داشت که یکی از چهره‌های شناخته شده والیبال نشسته است و عملکرد خوبی همراه با ذوب آهن داشت. همه می‌دانند تیم ملی والیبال نشسته ایران حرف اول و آخر را می‌زند که امیدواریم با حضور رحیمی در تیم ملی والیبال نشسته عراق، این رشته در کشورهای دیگر هم گسترش پیدا کند و رقبای خوبی برای تیم ملی ما بشوند.

سرمربی تیم والیبال نشسته بانوان ذوب آهن افزود: علی انصاری کمک مربی فصل پیش محمدرضا رحیمی هدایت تیم والیبال نشسته ذوب آهن را برعهده گرفت که این فرد جز مربیان با دانش کشور ما است و فرصت خوبی برای او مهیا شد. انصاری با درایت و تدبیری که دارد می‌تواند جایگاه خوبی برای گاندو ها به دست آورد.

بریانیان با اشاره به اینکه مسابقات لیگ برتر والیبال نشسته بانوان از آذر ماه شروع می‌شود و باید میزبان این دوره از رقابت‌ها مشخص شود، تصریح کرد: با توجه به اینکه هزینه‌های اصفهان زیاد است و خودمان سعی می‌کنیم پیگیر میزبانی نباشیم زیرا در ورزش معلولین پولی نیست و هزینه بیشتر تیم‌ها از نهادهای دولتی تامین می‌شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *