پیام تسلیت آیت‌الله رئیسی به مناسبت درگذشت مادر و همسر شهیدان ابراهیمی ورکیانی

23:57 - 06 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۵۷۶۸۸
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
رئیس جمهور در پیامی درگذشت حاجیه خانم عفت سلطانی مادر بزرگوار شهیدان والامقام «مجید و وحید ابراهیمی ورکیانی» و همسر شهید سرافراز «حسن ابراهیمی ورکیانی» را به خانواده آن مرحومه تسلیت گفت و از درگاه خداوند بزرگ برای ایشان همجواری با شهیدان گرانقدرش را مسئلت کرد.

خبرگزاری میزان - بنا به اعلام پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تسلیت درگذشت مادر بزرگوار شهیدان «مجید و وحید ابراهیمی ورکیانی» و همسر شهید «حسن ابراهیمی ورکیانی» آورده است: این مادر پرهیزگار و صبور، همسر و فرزندان دلبندش را در دفاع از کیان میهن اسلامی و سربلندی و عزت انقلاب و نظام، تقدیم نمود و با اعتقاد عمیق به آموزه‌های متعالی اسلام و در سایه ارادت قلبی به حضرت فاطمه(س) فراغ عزیزان خود را بردبارانه تحمل نمود تا تصویری درخشان از شیرزنان این مرز و بوم را بر صفحات تاریخ رقم بزند.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است؛

بسم‌الله الرحمن الرحیم

درگذشت بانوی مؤمنه حاجیه خانم عفت سلطانی مادر بزرگوار شهیدان والامقام «مجید و وحید ابراهیمی ورکیانی» و همسر شهید سرافراز «حسن ابراهیمی ورکیانی» موجب تأثر خاطر شد.

این مادر پرهیزگار و صبور، همسر و فرزندان دلبندش را در دفاع از کیان میهن اسلامی و سربلندی و عزت انقلاب و نظام، تقدیم نمود و با اعتقاد عمیق به آموزه‌های متعالی اسلام و در سایه ارادت قلبی به حضرت فاطمه(س) فراغ عزیزان خود را بردبارانه تحمل نمود تا تصویری درخشان از شیرزنان این مرز و بوم را بر صفحات تاریخ رقم بزند.

اینجانب درگذشت این بانوی مؤمنه را به خانواده محترم ایشان تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند بزرگ برای آن مرحومه علوّ درجات و همجواری با شهیدان گرانقدرش و برای بازماندگان صبر و سلامت مسألت دارم.

سید ابراهیم رئیسی
رئیس جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *