رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

357 زندانی جرایم غیرعمد از زندان‌های استان کردستان در هفته دفاع مقدس آزاد شدند

11:44 - 07 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۵۷۸۹۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
آیین کمک مومنانه استان کردستان با آزادی 357 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد برگزار شد.

خبرگزاری میزان- با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفان کشور، رئیس کل دادگستری استان کردستان، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، استاندار کردستان و سایر مسئولان استانی، آیین کمک مومنانه استان با آزادی 357 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد همراه شد.

سردار غلامرضا سلیمانی در این مراسم اظهار کرد: ملت ایران از جمله مردم کردستان در راهپیمایی امت رسول الله(ص) جلوه های خوبی از اتحاد را به نمایش گذاشته و صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند و نشان دادند در مقابل دشمن ایستاده اند.

وی با بیان اینکه تلاش مذبوحانه دشمنان راه به جایی نخواهد برد، افزود: دشمن می خواهد با استفاده از بهانه های داخلی، ملت را از نظام جدا کند اما با هوشیاری مردم این توطئه ها نقش بر آب شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان، سنندج را پایتخت پیشمرگان کرد معرفی و اضافه کرد: مردم کردستان در دوران دفاع مقدس و قبل از آن جوانان زیادی را در راستای دفاع از هویت ایرانی - اسلامی تقدیم انقلاب کرده است.

وی اظهار کرد: دشمنان با تبلیغات سوء خود تلاش می کند دستاوردهای بزرگ انقلاب به نسل جوان منتقل نشود و ملت ایران را متوقف معرفی کند اما این ملت پرچمدار پیشرفت است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان کشور به کمک های مومنانه در دوران شیوع کرونا اشاره کرد و گفت: این طرح با دستور رهبری عملیاتی شد و خیرین، مردم و دستگاه های مختلف به خوبی آن را به نمایش گذاشته اند.

سردار سلیمانی گفت: برای هفته وحدت نیز مرحله جدید کمک های مومنانه آغاز شده و بین اقشار نیازمند جامعه توزیع خواهد شد، ضمن اینکه به مناسبت همین هفته وحدت، تعدادی از زندانیان جرایم غیرعمد از زندان آزاد می شوند.

حجت الاسلام حسینی رئیس کل دادگستری استان کردستان نیز در این مراسم اظهار کرد : ۳۵۷ زندانیان آزاد شده توسط خیران ، ستاد دیه و تاسیسات حقوقی از تاسوعا و عاشورای امسال تا پایان هفته دفاع مقدس به آغوش خانواده برگشتند که از این تعداد 289 نفر از آنها با استفاده از تاسیسات حقوقی آزاد شدند و 68 نفر بدهکار مالی توسط خیرین استان و کمکها وهمکاری ستاد دیه سپاه بیت المقدس کردستان آزاد شده اند.

در این آیین ، ۹۵ سری جهیزیه نوعروسان، یک هزار و ۴۰۰ بسته لوازم‌التحریر و ۶ هزار و 500 جفت کفش به اقشار ضعیف جامعه اهدا شد.

بیشتر بخوانید:

کاهش احتمال بازگشت به چرخه جرم با اشتغال زندانیان/ ۱۰۰ درصد مددجویان زن در استان خراسان شمالی مشغول به کار هستند

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *