رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان: روایتگری درست دوران دفاع مقدس برای جوانان نقش موثری دارد

15:20 - 07 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۵۸۰۳۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان بر روایت گری درست از دوران دفاع مقدس برای جوانان نسل امروز تاکید کرد.

خبرگزاری میزان-حجت الاسلام علی مصطفوی نیا صبح امروز در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از جانبازان، ایثارگران و رزمندگان دوران دفاع اظهار کرد: بزرگداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای دوران دفاع مقدس وظیفه همه است و رزمندگان برای ما سرمایه عظیمی هستند سرمایه ای که می تواند در ساختن ایرانی آباد تر بسیار کمک کننده باشد.

وی تاکید کرد: امروز ملت ها و کشور ها دوست دارند سرمایه داشته باشند تاریخ ندارند اما تاریخ را می دزدند اما ایران ما تاریخی بسیار پر افتخار دارد.

وی گفت: باید همواره یاد و خاطره شهدای و رزمندگان دوران دفاع مقدس را گرامی بداریم و از این امر مهم به هیچ عنوان خسته نخواهیم شد و هر سال بهتر و پر شور تر از سال گذشته بر این مهم اهتمام می ورزیم چرا که باید سرمایه های بزرگ را قدر بدانیم.

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه روایتگری یک هنر است گفت: روایت گری حضرت زینب در آن زمان ورق را برگرداند و امروز برای ما اصل هدفی است که انبیا ترسیم کرده اند و با صلابت راه امام و شهدا را ادامه خواهیم داد.

وی با اشاره به تحرکات دشمن در اغتشاشات اخیر نیز گفت: هجمه رسانه ای که دشمن برای ایران وارد می‌کند بر هیچ کشوری وارد نمی‌کند دشمن به سینه خوابیده برای ضربه زدن به نظام اما تا زمانی که روحیه جهاد است و رزمنده ما با حسرت آرزوی شهادت می‌کند و این روحیه را توانسته منتقل کند،ملت به ستوه نمی آید و شکست نمی‌خورد.

انتهای پیام/


برچسب ها: سیستان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *