رئیس جدید دادگستری بابل معرفی شد

14:49 - 07 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۵۸۰۳۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
در جلسه‌ای با حضور رئیس کل دادگستری استان مازندران از زحمات و خدمات حجت الاسلام والمسلمین سیدرضا باقریان رئیس پیشین دادگستری بابل تقدیر و امرالله حضرتی به عنوان رئیس جدید دادگستری این شهرستان معرفی شد.

خبرگزاری میزان- حجت الاسلام والمسلمین محمدصادق اکبری درجلسه تودیع ومعارفه رئیس دادگستری بابل گفت: در راستای حفظ امنیت و آرامش شهروندان و برقراری زندگی عادی و روزمره مردم با عناصر اصلی اغتشاشگر و آشوب‌طلب، برخورد مناسب و بازدارنده طبق قانون در شعب ویژه صورت می گیرد.

رئیس کل دادگستری استان مازندران اظهار کرد: در اغتشاشات اخیر مراتب سپاس خود را از همه نیروهای امنیتی، انتظامی و نظامی اعلام می کنم و از اقدامات مجاهدانه و مدبرانه نیروهای نظم و امنیت اعم از نیروهای انتظامی،سپاه وبسیج تشکر می کنم.

وی افزود: دستگاه قضایی استان باتوجه به تاکیدات رئیس قوه قضاییه، با کسانی که بر اثر تبلیغات به عنوان اعتراض وارد شدند وقتی متوجه شدند از اعتراضات سوء استفاده شده راه خود را جداکردند یا جرم مهمی انجام ندادند، گذشت و مدارا می شود و حساب آنها کاملا جداست.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری عنوان کرد: همه گروه‌هایی که دست به سلاح اعم از گرم یا سرد بردند یا به مقدسات توهین کرده و به نیروهای حافظ امنیت مردم، حمله کردند؛ شناسایی، دستگیر و در شعب ویژه با رعایت عدل و انصاف مجازات بازدارنده در انتظارشان خواهد بود.

رئیس کل دادگستری استان مازندران با ابراز تاسف از اقدامات دین ستیزانه در اغتشاشات اخیر تصریح کرد: متاسفانه درحوادث روزهای گذشته، مظاهر دینداری را مورد هدف قرار دادند، اعتقاد و التزام به ولایت فقیه را نشانه گرفتند به مقدسات توهین کردند و به مردم متدین وموکب ها حمله ور شدند، دستگاه قضایی استان در راستای وظیفه ذاتی خود براساس عدالت و در اسرع وقت به پرونده‌های تشکیل شده رسیدگی خواهد کرد.

دراین جلسه از زحمات و خدمات حجت الاسلام سیدرضا باقریان رئیس پیشین دادگستری بابل تقدیر و امرالله حضرتی به عنوان رئیس جدید دادگستری این شهرستان معرفی شد.

بیشتر بخوانید:

۳۵۷ زندانی جرایم غیرعمد از زندان‌های استان کردستان در هفته دفاع مقدس آزاد شدند

انتهای پیام/


برچسب ها: دادگستری بابل

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *